تخلف مهندسان ناظر در کمیسیون ماده 100 همایش

ثبت نام همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان

نخستين همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 اسفندماه سال جاری با حضور مقامات عاليه کشور و دست اندرکاران اقتصادی و فعالان برجسته صدور خدمات فنی مهندسی و با همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 7581 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ - ۲:۱۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،نخستين همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۰ و ۱۱ اسفندماه سال جاری با حضور مقامات عاليه کشور و دست اندرکاران اقتصادی و فعالان برجسته صدور خدمات فنی مهندسی و با همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.ثبت نام همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان

ثبت نام همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان

ثبت نام همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان

ثبت نام همايش ملی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان

شايان ذکر است در اين همايش پنل های تخصصی حضور در بازارهای هدف صادراتی با موضوعاتی و همچنين مقررات و ضوابط صادرات برگزار شده و در پايان به شرکت کنندگان در همايش و پنل های اختصاصی “گواهی حضور” اعطا خواهد شد.

همچنين هزينه حضور در دو روز همايش، پذيرايي و ارائه گواهی نامه حضور، مبلغ ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال خواهد بود که اين مبلغ برای اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها، با ۵۰ درصد تخفيف به مبلغ يک ميليون و دويست و پنجاه هزار ريال لحاظ خواهد شد.

امکان ثبت نام جاری تنها تا پايان ساعت کاری روز ۱۶ بهمن ماه مهيا خواهد بود و پس از آن شرايط جديد ثبت نام از همين طريق اعلام خواهد شد.

علاقمندان به حضور در اين همايش ملی می توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتی همايش به نشانی www.expirceo.irمراجعه يا با شماره های ۴۲۷۰۷۴۱۶ و ۴۲۷۰۷۴۲۵ با دبيرخانه همايش تماس حاصل نمايند.

لينک ثبت نام

 منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۵
841 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0