ثبت نام صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی

ثبت نام صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: نظام مهندسی این استان با ثبت نام شد و پنج متقاضی رتبه نخست ثبت نام نامزدهای عضویت در هیات مدیره نظام مهندسی را در بین استان های کشور کسب کرد.

کد خبر: 970507011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مرداد ۹۷ - ۵:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی بیان کرد: نظام مهندسی این استان با ثبت نام شد و پنج متقاضی رتبه نخست ثبت نام نامزدهای عضویت در هیات مدیره نظام مهندسی را در بین استان های کشور کسب کرد.

ثبت نام صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

ثبت نام صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی  ساختمان استان خراسان رضوی ثبت نام شدند

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی به نقل از محمدرضا اخوان عبداللهیان در جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی توضیح داد: مهندسان داوطلب عضویت در هیات مدیره استقبال خوبی در ۷ رشته ساختمانی داشتند.
عبداللهیان ادامه داد: مهر ماه آتی انتخاباتی خوب، سالم، با نشاط در فضایی آرام و در شأن و منزلت مهندسان ساختمان استان خراسان رضوی برگزار خواهیم کرد.
عضو هیات نظارت بر این انتخابات نیز عنوان داشت: از مجموع صد و پنج نامزد ثبت نام کرده ۵ نفر به علت نقص پرونده حذف شدند و پرونده صد نفر دیگر جهت تایید صلاحیت در حال بررسی است.
سعید حسین پور تصریح کرد: در انتخابات هیات مدیره پانزده نفر اصلی و ۷ نفر علی البدل برای یک دوره ۳ ساله با رأی اکثریت اعضای سازمان نظام مهندسی انتخاب میشوند.

ثبت نام صد و پنج نفر برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی سی و هفت هزار عضو در ۷ رشته ساختمانی دارد. هیات مدیره این سازمان مرکب از بیست عضو شامل پانزده عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل است.
نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که در جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال هفتاد و چهار تاسیس گردید.
اهداف کلی این سازمان ‘ایجاد یک جامعه حرفه‌ای مولد ثروت، رفاه، دانش و هنر برای اعضای آن، مراقبت از ایمنی، بهداشت و آسایش محیط های مسکونی و مدیرت خردمندانه توسعهٔ سالم فضاهای زیستی با یاری مهندسان طراح و نظارت کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارتقای توان سازندگی و نوآوری در صنعت ساختمان در سطح ملی و منطقه ‌ای و ایجاد بستری برای رقابت های بین‌ المللی’ است.
منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مرداد ۹۷
1368 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0