ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران قربان خانی مطرح کرد:

ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران

ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد: سال جاری یازده هزار بازدید از طرف سازمان نظام مهندسی تهران از ساختمانها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.

کد خبر: 960717019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶ - ۳:۴۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران بیان کرد: سال جاری یازده هزار بازدید از طرف سازمان نظام مهندسی تهران از ساختمانها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران

ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران

ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران

ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای  تهران

حسن قربانخانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت: ما در این سازمان صد و چهار هزار مهندس عضو داریم که سی هزار نفر از آن ها عضو سازمان نظام مهندسی تهران هستند که این امر ظرفیت مناسبی برای مهار بحرانهای آینده است.
قربانخانی ادامه داد:مردم به هر مقدار که آگاهی بیش تری داشته باشند مطالبات بیش تری هم خواهند داشت که این امر ممکن است مسئولانی را که توجه چندانی به این مسائل ندارند را به حرکت و تلاش سوق بدهد.
وی افزود: وقتی بحث همکاری با سازمان پیش گیری و مدیریت بحران مطرح گردید ما بسیار استقبال کردیم چون این کار را در جهت اهداف نظام مهندسی میدانیم و ما هیچ مانعی برای توسعه همکاری نمیبینیم.

ثبت یازده هزار بازدید از ساختمانها و گودهای تهران

وی با اشاره به این که سال پیش در تهران بیش از هفده هزار بازدید از ساختمانها داشته ایم که تلاش کردیم این رقم را افزایش بدهیم، مطرح کرد: سال جاری یازده هزار بازدید از ساختمانها، اماکن و گودها به ثبت رسیده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی‌ برای هر نوع همکاری بجهت افزایش آگاهی مردم با سازمان پیش گیری و مدیریت بحران را داریم و امیدوار هستیم این تفاهم نامه ها اجرایی گردد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مهر ۹۶
1076 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0