تحویل دستگاه شتاب نگار به استان خراسان رضوی دبیر انجمن انبوه‌ سازان استان خراسان رضوی مطرح کرد:

کاهش پدیده “امضاءفروشی” نیازمند نظارت دقیق نظام مهندسی استان خراسان رضوی است

نعمت ‌الله ظریف بیان کرد: بهیچ عنوان نمی ‌توان در مورد میزان دقیق امضاء فروشی در نظام مهندسی استان خراسان رضوی آماری ارائه داد ولی پر واضح است که متأسفانه فرهنگ توجه به تعهدات حرفه‌ ای در بین مهندسین کاهش خیلی زیادی پیدا کرده است.

کد خبر: 960725014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ مهر ۹۶ - ۱۰:۲۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، نعمت ‌الله ظریف بیان کرد: بهیچ عنوان نمی ‌توان در مورد میزان دقیق امضاء فروشی در نظام مهندسی استان خراسان رضوی آماری ارائه داد ولی پر واضح است که متأسفانه فرهنگ توجه به تعهدات حرفه‌ ای در بین مهندسین کاهش خیلی زیادی پیدا کرده است.کاهش پدیده امضاءفروشی نیازمند نظارت دقیق نظام مهندسی استان

کاهش پدیده امضاءفروشی نیازمند نظارت دقیق نظام مهندسی استان

کاهش پدیده امضاءفروشی نیازمند نظارت دقیق نظام مهندسی استان

کاهش پدیده “امضاءفروشی” نیازمند نظارت  دقیق نظام مهندسی استان خراسان رضوی است

ظریف عنوان کرد: متأسفانه سازندگان همگی به این موضوع اشاره می‌ کنند که به اندازه ‌ای که مبلغ پرداخت می ‌کنند خدمات از مهندسین دریافت نمی‌ کنند و مهندسین باید در این حوزه همکاری بیش تری داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: البته مهندسین هم اعلام می‌ کنند که بهایی که برای خدمات آن ها تعیین شده پایین است که البته این موضوع مورد تأیید سازمان نظام مهندسی در استان خراسان رضوی نیست.
دبیر انجمن انبوه‌سازان خراسان رضوی یاد آور شد: متأسفانه مهندسین گاهی فراموش می‌ کنند که آن ها نیز مانند پزشکان قسم یاد کرده‌اند و بهمین دلیل باید به تعهدات خود که همان نظارت بر کیفیت ساختمان است نظارت داشته باشد.

کاهش پدیده امضاءفروشی نیازمند نظارت دقیق نظام مهندسی استان


ظریف اظهار داشت: ما در حال حاضر شاهد پدیده امضا فروشی بدون هیچ گونه مخفی ‌کاری هستیم که در این زمینه بیش از اقدامات نظارتی اقدامات فرهنگی می‌ تواند پاسخ‌ دهی داشته باشد.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مهر ۹۶
905 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0