کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان کرد:

کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز

شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: زمان صدور مجوزها و پروانه ساخت بنگاه های اقتصادی بخش کشاورزی به بیست روز کاهش یافت.

کد خبر: 191013010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ مهر ۹۸ - ۵:۵۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهنسی کشور،شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: زمان صدور مجوزها و پروانه ساخت بنگاه های اقتصادی بخش کشاورزی به بیست روز کاهش یافت.

کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز

کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز

بیست روزه مجوز کشاورزی  میدهیم / دنبال بهبود فضای کسب و کار در کشاورزی هستیم 

وی در نشست مشترک سازمان شیلات و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای اجرای سیاست‌ ها و برنامه‌ های مشترک حوزه آبزیان و هم‌چنین بررسی چالش ‌ها و مشکلات مرتبط با صدور مجوزهای آبزی‌پروری با هدف هم‌افزایی در پیش‌برد اهداف تعیین شده در برنامه ششم توسعه نه تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت این سازمان، زمان صدور مجوزها از متوسط صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش یافته که مطابق بند (سه) ماده (بیست و هفت) برنامه ششم توسعه، مجوز و پروانه ساخت بنگاه‌ های اقتصادی بخش کشاورزی باید ظرف پانزده روز صادر گردد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: در راستای اجرای این ماده قانونی و شفافیت در عملکرد دستگاه‌ ها در حوزه صدور مجوزها، زمان پاسخ‌دهی و استعلامات، شفاف‌سازی بطور کامل انجام و سهم هر دستگاه در این مورد مشخص شده است.

رمضان نژاد یکی از تکالیف مهم این سازمان را پشتیبانی اجرایی و فنی از برنامه‌ ها و سیاست ‌های وزارت جهاد کشاورزی دانست و ادامه داد: نزدیک شدن میانگین ‌های عملکرد واحدهای تولیدی به میزان رکوردها و عملکردهای تولیدی نمونه استانی و ملی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان در این دوره است که در این راستا با انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با اتحادیه‌ ها، تشکل ‌ها و تعاونی ‌های فعال بخش کشاورزی پی‌گیر تحقق آن هستیم.

کاهش زمان صدور مجوزهای کشاورزی به بیست روز

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی بعنوان یک سازمان دانشی و توسعه‌ای، در صدد است موجبات دانش بنیان شدن و بهره‌ور شدن واحدهای تولیدی را از طریق گسترش تعاملات سازنده و افزایش همگرایی ها و کاهش سایش ‌ها فراهم کند.

وی یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی بعنوان دروازه ورود سرمایه به بخش کشاورزی، تلاش بر بهبود فضای کسب و کار و اصلاح فرآیند صدور مجوز واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی دارد.

منبع: دهقان نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۹۸
725 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0