استخدام مهندس برق کنترل در زمینه تهویه مطبوع و اتاق تمیز در تهران استخدامی

استخدام مدرس(کامیپوتر،برق،مکانیک،عمران،)

داده آموز در راستای اهداف و رسالت آموزشهای تخصصی و کاربردی خود در نظر دارد اقدام به تولید محتوای آموزشی در حرفه های مختلف، آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای و سایر زمینه های مورد نیاز جامعه بپردازد.

کد خبر: 970306001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ خرداد ۹۷ - ۱۲:۱۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  داده آموز در راستای اهداف و رسالت آموزشهای تخصصی و کاربردی خود در نظر دارد اقدام به تولید محتوای آموزشی در حرفه های مختلف، آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای و سایر زمینه های مورد نیاز جامعه بپردازد.

استخدام مدرس کامیپوتر،برق،مکانیک،عمران

استخدام مدرس کامیپوتر،برق،مکانیک،عمران

استخدام مدرس(کامیپوتر،برق،مکانیک ،عمران،)

در همین راستا از افراد واجد الشرایط اساتید ، مولفین ، مهندسین ، فارغ التحصیلان ، دانشجویان خبره و ممتاز ساکن استان تهران و خوزستان در زمینه های مختلف و کلیه دورس دانشگاهی و مهندسی و آموزش نرم افزارهای تخصصی در قالب ضبط و تولید ویدئوهای آموزشی دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلیشرایط احراز
مدرسدر نرم افزارهای تخصصی و رشته هایی که دارای اولویت بیشتری هستند شامل کلیه دروس کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا به شرح ذیل می باشند .

  • شبکه (پسیو و اکتیو و فیبر نوری و جوشکاری دستگاه فیوژن)
  • آموزش تخصصی کلیه نرم افزارها:
  • بانکهای اطلاعاتی و نرم افزارهای زیرمجموعه آن
  • هک و امنیت
  • مهندسی نرم افزار و سخت افزار
  • برنامه نویسی کلیه زبانها و اندروید
  • حسابداری (صنعتی ، امور دولتی ، امورمالی و مالیاتی ، امورمالیاتی ، حسابرسی ، حسابداری و بازرکانی ….)
  • مهندسی برق ، مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران و نقشه برداری ، نقشه کشی ، نقشه کشی ساختمان، مهندسی صنایع ، مهندسی کنترل ، الکترونیک
  • آمار و آمار کاربردی ، ریاضی (ریاضی محض ، آنالیزعددی ، ریاضی آمار ، کاربرددرفیزیک  ، ریاضی کاربردی ، ریاضی عمومی …. )
  • شیمی (شیمی محز ، شیمی فیزیک ، شیمی کاربردی …)
  • فیزیک(ژئوفیزیک –، اکتشاف ، حالت جامد ، اتمی و لرزه شناسی ….)
  • آموزش کلیه مقررات ملی ساختمان
  • آموزش به صورت کنکوری و غیرکنکوری کلیه موارد فوق پذیرفته می شود و آموزش های پیشنهادی خوتان را که مشروح آن در ذیل توضیح داده خواهد شد را ارسال کنید.
بند ۲:

پلن درآمد داده آموز جهت تدریس، به دو صورت می باشد:

الف : درصدی : در این حالت داده آموز یک بستر می باشد که ویدئوهای شما را طبق استاندارد داده آموز در سایت خود قرار می دهد و بر روی این محتوا بازاریابی و تبلیغ می کند و در نهایت به ازای هر فروش ۵۰ درصد حق فروش به مدرس و ۵۰ درصد به تیم آموزشی داده آموز داده خواهد شد.

ب : ثابت : در این حالت داده آموز محتوای شما را به ازای هر ساعت فیلم بین ۳۰ تا ۷۰ هزارتومن خریداری می کند و دیگر مدرس هیچ گونه حقی نسبت به این دوره آموزشی ندارد.

قیمت گذاری : قیمت گذاری محتوا در صورتی که به صورت درصدی قصد همکاری داشته باشید بر عهده خود شما هست البته تیم آموزشی داده آموز نیز به شما در این زمینه مشاوره خواهد داد.

بند۳:

نحوه تسویه حساب : مدرسین که به صورت درصدی کار می کنند در پنل خود می توانند لیست فروش را به صورت کامل مشاهده کنند و زمانی که درآمدشان از ۱۰۰ هزارتومان گذشت می توانند درخواست تسویه حساب را ثبت کنند و در دو تاریخ ۱۰ و ۲۰ هر ماه تسویه حساب صورت می گیرد .

بند۴:

با مراجعه به سایت www.dadehamooz.com می توانید عملیات ثبت نام را تکمیل کرده سپس وارد پنل کاربری خود شوید و تیک مدرس می شوم را بزنید سپس با فعال شدن این قسمت منوی تکمیل روزمه در سمت راست که با تکمیل تمامی فیلدها و تب پیشنهاد ویژه می توانید با زدن تیک مربوط مایلم به عنوان مدرس همکاری کنم ( را فعال کرده و نحوه همکاری و نمونه فیلم را ارسال کنید )حتی میتوانید دوره پیشنهادی ارسال کنید تا کارشناسان با بررسی های لازم با شما تماس بگیرند(البته قبل از ارسال فیلم باید طبق استانداردی که در سایت و با مراجعه به منوی همکاری با ما  قوانین و استاندارد ضبط فیلم را مشاهده کرده که با مطالعه این مطالب بتوانید نمونه فیلم و یا کلیه فیلم های آموزشی مربوط به دوره تدریس خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و دوره را شروع و کسب درآمد کنید.

بند۵:

می توانید با مراجعه به سایت و صفحه همکاری با ما، الزامات و مراحل را مشاهده و همچنین فایلهای روزمه و سرفصل هایی که می خواهید  ضبط کنید را ارسال کنید . البته امکان ارسال فایل تصویری و دموی آموزشی را نداشته و برای این کار الزاما باید بند۴ را طی نمایید تا دموی آموزشی توسط کارشناسان مشاهده شده و بررسی های لازم صورت بگیرد .

مزیت بعدی همکاری با داده آموز ، همراهی و دریافت آموزش های لازم جهت تولید یک محتوای با کیفیت و مطلوب می باشد ،این مهم باعث برند شدن شما در جمع جامعه دانشگاهی و علاقه مند به یادگیری خواهد شد.

بند۶:

استاندارهای ضبط فیلم و تولید محتوای آموزشی در سایت و صفحه همکاری با ما قابل مشاهده می باشد .

بند۷:

با توجه به موارد ذکر شده ارسال محصول رایگان جهت برند شدن شما در بین سایتها و مراکز آموزشی بسیار تاثیر خواهد داشت لذا در صورت پذیرفتن یکی از بندهای فوق توسط شما ارسال یک محصول رایگان و قرار دادن آن می تواند درصد فروش محصولات و همچنین شناخت دانش آموختگان از اساتید و مدرسین بسیار تاثیر خواهد داشت.

متقاضیات محترم می توانند از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام در سایت و ارسال رزومه نمایند و یا رزومه خود را از طریق ایمیل زیر ارسال نمایند.(بند ۴ توضیحات کامل جهت ارسال رزومه داده شده)

استخدام مدرس کامیپوتر،برق،مکانیک،عمران

جهت ثبت نام در سایت اینجا کلیک کنید

آدرس ایمیل: info@dadehamooz.com
منبع: ای استخدام
منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ خرداد ۹۷
838 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0