بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر نایب رئیس شورای شهر کرج خبر داد:

بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر

نایب رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: در صورت وقوع زلزله تلفات جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی متوجه شهر و مردم آن خواهد شد.

کد خبر: 960927022 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،نایب رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: در صورت وقوع زلزله تلفات جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی متوجه شهر و مردم آن خواهد شد.بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر

بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر

بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر

بازسازی  بافت فرسوده و نقاط  آسیب ‌پذیر

منصور وحیدی نایب رئیس شورای شهر کرج در ملاقات با عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خواستار همکاری بیش تر این نهاد با ادارات و ارگان‌ های مدیریتی استان شد و گفت: شورای شهر پنجم کرج نگاه ویژه ای بخدمات رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان دارد و در این راستا به همکاری کلیه تشکلهای مردم نهاد و فرهیختگان دل سوز نیازمند است.
وحیدی، با اشاره به ضرورت کاهش زمان بررسی پرونده‌ های ارجاع شده به نظام مهندسی افزود: استفاده از فن آوری ‌های روز هوشمند و راه اندازی خدمات الکترونیک برای کاهش زمان بررسی پرونده ها کارساز خواهد بود.
وی با تاکید بر نقش مهم و موثر مهندسین در ساخت و سازهای شهری مطرح کرد: برای حل مشکلات پیچیده کلان شهر کرج مشارکت، هم اندیشی و همکاری همه شهروندان و سازمان ‌ها ضروری است و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان یک تشکل بزرگ که در برگیرنده تعداد پرشماری از مهندسین باتجربه استان است کمکهای شایان توجهی میتواند به مدیریت شهری داشته باشد.

بازسازی بافت فرسوده و نقاط آسیب ‌پذیر

عضو پارلمان شهری کرج با اشاره به آسیب پذیری کشور در مقابل زلزله اظهار داشت: گستره ی وسیعی از شهر کرج را بافت‌ های فرسوده شکل داده که در صورت وقوع زلزله تلفات جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی متوجه شهر و مردم آن خواهد شد و بنظر میرسد اکنون باید از امکانات، ابزارها و دانش و تجربه مهندسین استان برای بازسازی بافتهای فرسوده و نقاط آسیب پذیر شهر استفاده کرد.
نایب رییس شورای شهر کرج تصریح کرد: شورای شهر مدافع و پشتیبان طرحهایی است که در راستای امنیت روانی شهروندان ارایه می گردد و ایمن سازی محیط زندگی برای مردم در دستور کار شورا قرار گرفته و در همین راستا ساز و کارهای اثرگذار برای مقابله با بلایای طبیعی و کاهش تلفات آن مورد استقبال پارلمان شهری قرار میگیرد.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
1044 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0