فراخوان شناسايي بهره بردار براي ساختمان سيدگلسرخ فراخوان

فراخوان شناسايي بهره بردار براي ساختمان سيدگلسرخ (سفره خانه سنتي)سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد

سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد در نظر دارد بهره برداري سفره خانه سنتي(خانه مهندس) به آدرس يزد خيابان سيدگلسرخ داخل بازارچه ابوالمعالي را بمدت يك سال با شرايط ذيل به پيمانكار حقيقي يا حقوقي واجد شرايط واگذار کند. قابل ذكر است افراد متقاضي و با در نظر گرفتن شرايط ذكر شده ضمن اعلام آمادگي مدارك شناسايي، رزومه خود و پيشنهاد نحوه بهره برداري را تا مورخ سی ام فروردین ماه نود و هفت به آدرس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد (يزد بلوار امام جعفرصادق(علیه السلام) كوچه شهيدمحمدصالح جعفري كدپستي 8916773918)ارسال يا بصورت حضوري به واحد رفاهي سازمان تحويل دهند. سازمان ضمن بررسي مدارك ارسالي شرايط و ضوابط مناقصه را به متقاضيان اعلام ميدارد. ضمناً در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با احسان جاويد به شماره 09133573348 تماس حاصل نمایید.

کد خبر: 971229002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اسفند ۹۷ - ۹:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  ازسازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد در نظر دارد بهره برداري سفره خانه سنتي(خانه مهندس) به آدرس يزد خيابان سيدگلسرخ داخل بازارچه ابوالمعالي را بمدت يك سال با شرايط ذيل به پيمانكار حقيقي يا حقوقي واجد شرايط واگذار کند. قابل ذكر است افراد متقاضي و با در نظر گرفتن شرايط ذكر شده ضمن اعلام آمادگي مدارك شناسايي، رزومه خود و پيشنهاد نحوه بهره برداري را تا مورخ سی ام فروردین ماه نود و هفت به آدرس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد (يزد بلوار امام جعفرصادق(علیه السلام) كوچه شهيدمحمدصالح جعفري كدپستي ۸۹۱۶۷۷۳۹۱۸)ارسال يا بصورت حضوري به واحد رفاهي سازمان تحويل دهند. سازمان ضمن بررسي مدارك ارسالي شرايط و ضوابط مناقصه را به متقاضيان اعلام ميدارد. ضمناً در صورت نياز به اطلاعات بيشتر با احسان جاويد به شماره ۰۹۱۳۳۵۷۳۳۴۸ تماس حاصل نمایید.

فراخوان شناسايي بهره بردار براي ساختمان سيدگلسرخ

فراخوان شناسايي بهره بردار براي ساختمان سيدگلسرخ

فراخوان شناسايي بهره بردار براي  ساختمان سيدگلسرخ (سفره خانه سنتي)سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد

الف) مشخصات ساختمان:
ساختمان با نماي سنتي بازسازي شده در زميني به مساحت (ششصد و سه مترمربع) و زيربناي (هزار مترمربع) در«دو طبقه» شامل همكف(چهارصد مترمربع)، و زيرزمين (پانصد و پنجاه مترمربع) سرداب (سی مترمربع) اتاق پشت بام (ده مترمربع) فضاي پشت بام قابل بهره برداري و بادگير(ده مترمربع) ،‌ سيستم سرمايش و گرمايش اسپيلت ، يك انشعاب آب(۳/۴)، پنج خط تلفن، يك انشعاب گاز و يك انشعاب برق سه فاز و ترانس صد و شصت آمپر و آسانسور، بالابر، ۳ درب ورودي منتهي به ساختمان است.
گفتنی است كاربري مجتمع در حال حاضر مسكوني است.
ب) شرايط سازمان جهت واگذاري:
۱- نحوه واگذاري بصورت اجاره ماهيانه طبق قيمت توافقي كه طي دوازده فقره چك بصورت ماهيانه اخذ مي شود.
۲- چنان چه به هر علت، هر يك از چكهاي صادره توسط پيمانكار وصول نشود، سازمان مجاز به فسخ قطعي قرارداد بصورت ‌يك طرفه و بدون قيد و شرط بوده و حق الاجاره خود را منطبق با قرارداد محاسبه و از پيمانكار اخذ کرده و مبلغ يك ماه اجاره به عنوان جريمه توسط سازمان از پيمانكار اخذ و نامبرده حق اعتراض را از خود سلب ميكند.
۳- با توجه به تجهيزات در سفره خانه سنتي، اموال و وسايل متعلق به سازمان طبق صورتجلسه انجام شده به پيمانكار تحويل و نامبرده موظف به حفظ و حراست است.
۴-از تاريخ آغاز تا پايان دوره واگذاري، همه هزينه هاي مجتمع شامل (ماليات بر درآمد ارزش افزوده، بيمه تأمين اجتماعي پرسنل، عوارض شهرداري، هزينه پسماند، بيمه مسئوليت، قبوض مصرفي، حقوق كاركنان، حق سرويس و نگه داري آسانسور و موتورخانه و ساير هزينه هايي كه مربوط به بهره برداري ساختمان است) بعهده پيمانكار است.
۵- پيمانكار حق واگذاري سفره خانه سنتي به اشخاص حقيقي و حقوقي بدون اخذ مجوز از سازمان را نخواهد داشت.
۶- در صورت بروز حوادث طبيعي از قبيل سيل، صاعقه، طوفان، زمین لرزه، چنان چه خسارتي به ابنيه مجتمع وارد آيد هر يك از طرفين بنا به حيطه مسئوليت خود وظيفه داشته نسبت به پرداخت خسارات وارده اقدام کنند و سازمان نيز متعهد به جبران با توقف بهره برداري و با كسر اجاره در زمان بازسازي مجتمع است.
۷- در طول مدت قرارداد با كاربري سفره خانه سنتي چنان چه تخلف حرفه اي از طرف پيمانكار كه منجر به جريمه يا پلمب مكان از طرف ادارات و نهادهاي دولتي (اتحاديه، اماكن، بهداشت، ميراث فرهنگي و گردشگري، شهرداري، دارايي و… ) گردد پيمانكار ميبايست جريمه مذكور را پرداخت و فك پلمب کند و در صورت ايجاد خدشه به اعتبار و حيثيت سازمان، سازمان بصورت يك طرفه و بدون هيچ قيد و شرطي ميتواند قرارداد را فسخ نمايد. گفتنی است جامعه آماري هدف، اعضاي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد است.
۸- پيمانكار در قبال تغييرات و تعميرات اساسي (موتورخانه، ايزوگام، تعميرات كلي ساختمان، آسانسور، فاضلاب) مسئوليتي نداشته و صرفاً تعميرات جزئي سرويس و نگهداري بعهده وي است.
۹- هر گونه تغييرات يا خريد تجهيزات بايد با اعلام كتبي به سازمان و با هماهنگي و اخذ مجوز انجام شده و بعد از تأييد، هزينه آن بعهده بهره بردار است.
۱۰- پيمانكار موظف به انجام كليه امور بيمه اي شامل (آسانسور، ساختمان، مسئوليت مدني پرسنل و افراد مراجعه كننده به سفره خانه سنتي) ‌در ابتداي قرارداد است و يك نسخه از آن بايد تحويل سازمان شود.
۱۱-چنان چه به تشخيص سازمان عمل كرد بهره بردار در نحوه ارائه خدمات سبب بدنام شدن مجموعه مذكور شود سازمان بصورت يك طرفه قرارداد را لغو و بهره بردار حق هيچگونه اعتراضي نخواهد داشت و خسارت وارده از طرف بهره بردار ملزم به جبران خواهد بود.

فراخوان شناسايي بهره بردار براي ساختمان سيدگلسرخ

ج) تعهدات سازمان:
۱- سازمان متعهد مي شود تمامی اسناد و مدارك مورد نياز سفره خانه سنتي در اختيار پيمانكار قرار دهد.
۲- واحد رفاهي مسئول پيگيري و انجام امور و نظارت بركار پيمانكار است و پيمانكار مي بايست همكاري لازم با نامبرده بعمل آورد.
۳- پيمانكار موظف به معرفي سازمان بعنوان مدير اجرايي يا داخلي به ادارات ذي صلاح است.
۴-سازمان موظف است به تمامی مهندسين سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد نحوه و شرايط استفاده از اقامتگاه را با هماهنگي ‌بهره بردار اطلاع رساني‌ اعلام کند.
د- تعهدات پيمانكار:
۱-پيمانكار موظف به ارائه مفاصاحساب از مراجع ذي صلاح (دارايي، تأمين اجتماعي، اتحاديه، گردشگري، حق و حقوق پرسنل و اشخاص حقيقي و حقوقي) بعد از اتمام قرارداد است.
۲-پيمانكار موظف است پس از اتمام قرارداد موضوع قرارداد را بدون هيچگونه بدهي يا تعهد به شخص حقيقي يا حقوقي تحويل سازمان دهد.
۳-پيمانكار موظف است يك روز قبل از اتمام قرارداد وسايل، امكانات و سرمايه تحويلي را برابر ليست تهيه شده در ابتداي قرارداد، بصورت سالم به سازمان تحويل دهد. در غير اينصورت مي بايست به ازاي هر روز تأخيرمبلغ ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بعنوان جريمه به انضمام مبلغ اجاره پرداخت کند.
۴-در صورت عدم همخواني ليست اموال و سرمايه تحويلي يا خسارات وارده به تجهيزات تحويلي در ابتداي قرارداد، پيمانكار موظف به پرداخت خسارت يا تهيه لوازم تحويلي طبق نظر سازمان است.
۵-پيمانكار مجاز به پذيرش و عقد قرارداد با اشخاص حقيقي يا حقوقي فقط در بازه زماني كه بعنوان بهره بردار شناخته ميشود بوده و سازمان بعد از اتمام قرارداد هيچ گونه مسئوليتي در مورد پذيرش مهمانهايي كه بعد از پايان قرارداد پيمانكار،مراجعه كنند را ندارد. ‌
واحد رفاهي سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد
منبع: سازمان نظام مهندسي ساختمان استان يزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اسفند ۹۷
555 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0