تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت مدیرکل پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد:

تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت و حاکمیت به بخش مسکن  

تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت و حاکمیت به بخش مسکن است

کد خبر: 191002006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مهر ۹۸ - ۱۰:۱۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت و حاکمیت به بخش مسکن است

تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت

تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت

نشست تودیع و معارفه مدیران کل  سابق و سرپرست دفاتر توسعه مهندسی ساختمان و اقتصاد مسکن

منصور نویریان با بیان این که انجام کارهای بزرگ نیازمند داشتن ابزارهای بزرگی نیز هست، بیان کرد: تحقق طرح‌ ها و برنامه ‌های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت و حاکمیت به بخش مسکن است.

وی، در نشست تودیع و معارفه مدیرکل پیشین و سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: با توجه به شناخت و جدیتی که در محمود زاده وجود دارد و تلاشی که وی، پیش‌تر در استان در مورد نظام مهندسی ساختمان داشتند، امیدوار هستم تلاش ‌های همه همکاران در حوزه نظام مهندسی مدنظر وی قرار گیرد.

نویریان با اشاره به این که موضوع مسکن بزرگ‌ترین مساله برای جامعه و حتی خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی است، درخواست کرد تا موضوع معیشت کارکنان حوزه معاونت مسکن و ساختمان متناسب با کل جامعه مدنظر قرار گیرد.

تحقق طرح ‌ها و برنامه‌ های مسکنی نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه دولت

وی با اشاره به این که جامعه بر این باور است که در ۶ سال گذشته فعالیت چشم‌گیری برای مسکن انجام نشده، لازمه تحقق برنامه و طرحهای مسکنی را نیازمند پشتیبانی و نگاه ویژه و حمایت از این بخش دانست.

مدیرکل پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان با تاکید بر این که انجام کار بزرگ نیازمند داشتن ابزارهای بزرگی نیز هست، گفت: در حوزه‌های حقوقی، منابع انسانی و پشتیبانی، وزارت راه و شهرسازی نیازمند پشتیبانی خاص و ویژه است.

وی تصریح کرد: همکاران در حوزه دفتر توسعه  مهندسی ساختمان همگی کارشناس و اهل کار جدی هستند که امید است انگیزه های آن ها در دوره جدید برای ارایه خدمات بیش تر، تقویت گردد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۸
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0