تحقق اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین مدیركل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد:

تحقق اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین

حسین محبوبی اظهار داشت: در سایه اجرای درست قوانین می ‌توان اهداف نظام مهندسی ساختمان را پیاده و به مواردی که تا به حال مغفول مانده توجه کرد.

کد خبر: 980328009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ - ۷:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین محبوبی اظهار داشت: در سایه اجرای درست قوانین می ‌توان اهداف نظام مهندسی ساختمان را پیاده و به مواردی که تا به حال مغفول مانده توجه کرد.

تحقق اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین

تحقق اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین

اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای  درست قوانین محقق می ‌گردد

وی ادامه داد: در سایه اجرای درست قوانین می ‌توان اهداف نظام مهندسی ساختمان را پیاده و به مواردی که تا به حال مغفول مانده، توجه کرد و در نتیجه خدمات را به مراجعه‌کنندگان افزایش دهیم.

محبوبی تصریح کرد: توجه به مباحث مقررات ملی ساختمان و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، طراحی و اجرای آن توسط افراد ذی‌ صلاح مسئله مهم دیگری است که برای دستیابی به اهداف پیش رو در سازمان نظام مهندسی ساختمان باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: نظارت ‌های دقیق و کارشناسی در مراحل ساخت‌و‌ساز ساختمان اعم از استفاده از مصالح مرغوب، کنترل‌ های کامل نقشه‌های ساختمان (سازه‌ای، معماری و تأسیساتی) و توجه به ضوابط و مقررات ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و رعایت اصول فنی و استانداردهای معماری اسلامی-ایرانی بمنظور اجتناب از تدوین و ترویج الگوهای نامتناسب از جمله مواردی است که باید توسط نظام مهندسی ساختمان در اولویت کاری قرار گیرد.

تحقق اهداف نظام مهندسی ساختمان با اجرای درست قوانین

مدیركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در شرایط فعلی و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های متنوع دولتی در زمینه انبوه‌سازی و حمایت و مساعدت‌ های لازم دولت در این راستا می‌ طلبد که بستر را طوری آماده کنیم تا بخش خصوصی در استان و خارج از استان و سرمایه‌گذاران وارد این بخش شوند.

وی، برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در اواخر خردادماه سال جاری را یادآوری کرد و افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا مهندسان و دست‌اندرکاران بخش ساختمان با آخرین دستاورد‌های صنعت ساختمان آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ خرداد ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0