تحقق صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی ساخت‌وساز ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

تحقق صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی ساخت‌وساز 

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با عنوان این که مصرف انرژی‌ های فسیلی از نظر ایجاد آلودگی زیست محیطی آسیب‌زا و منابع این نوع انرژی‌ها نیز رو به اتمام است، بیان کرد: از این رو نمی‌ توان به استفاده از انرژی‌های فسیلی ادامه داد، بنابراین باید به سمت هوشمندسازی ساختمان حرکت کنیم.

کد خبر: 191005009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مهر ۹۸ - ۶:۵۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با عنوان این که مصرف انرژی‌ های فسیلی از نظر ایجاد آلودگی زیست محیطی آسیب‌زا و منابع این نوع انرژی‌ها نیز رو به اتمام است، بیان کرد: از این رو نمی‌ توان به استفاده از انرژی‌های فسیلی ادامه داد، بنابراین باید به سمت هوشمندسازی ساختمان حرکت کنیم.

تحقق صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی ساخت‌وساز

تحقق صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی ساخت‌وساز

صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی  ساخت‌وساز محقق می‌گردد

غلام‌حسین عسگری پیش از ظهر امروز شنبه _سیزدهم مهرماه_ گفت: مبحث هوشمندسازی ساختمان در بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان امسال سهمی ده درصدی دارد و این اتفاق خوبی است زیرا تنها راه چاره ما صرفه جویی انرژی است که با هوشمندسازی ساخت و ساز محقق می گردد.

عسگری با عنوان این که استان اصفهان در زمینه تولید مصالح و فناوری‌ های نوین ساختمانی از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، عنوان داشت: منابع و مصالح ساختمانی سنتی رو به اتمام است و چاره ای جز حرکت کردن به سمت فناوری‌های نوین نداریم.

وی با اشاره به معادن شن و ماسه در شرق اصفهان، تصریح کرد: وقوع فاجعه در این منطقه را با مصرف مصالح سنتی شاهد هستیم؛ کوره‌های آجر پزی در تولید مصالح، انرژی بسیاری مصرف می‌کنند در حالی‌که این مصالح کارایی چندانی نیز ندارند.

وی یاد آور شد: امروزه مقدار نخاله ای که از تخریب یک ساختمان تولید میشود بیشتر از مصالح به کار رفته در ساختمان است زیرا بهینه مصرف نمی‌کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در اصفهان، اظهار داشت: طبق بند سی و پنج ماده هفتاد و سه آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل‌ ساختمان، سازمان ‌های نظام مهندسی در برگزاری و شرکت  در این نمایشگاه ‌ها موظف شده اند زیرا ایجاد چنین نمایشگاه ‌هایی محل مناسبی برای تعامل و آگاهی یافتن متخصصان امر از تازه ترین تکنولوژیها است.

تحقق صرفه جویی انرژی با هوشمندسازی ساخت‌وساز

وی با عنوان این که مصرف انرژی‌های فسیلی از نظر ایجاد آلودگی زیست محیطی آسیب‌زا و منابع این نوع انرژی‌ها نیز رو به اتمام است، تصریح کرد: از این رو نمی ‌توان به استفاده از انرژی‌های فسیلی ادامه داد، بنابراین باید به سمت هوشمندسازی ساختمان حرکت کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان گفت: در سازمان نظام مهندسی اصفهان کلاس ‌هایی با هدف آشنایی بیش تر مهندسان و متخصصان امر با پیشرفت‌های تکنولوژی ساختمان برگزار می گردد.

منبع: ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ مهر ۹۸
539 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0