انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران

انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: انتخابات ریاست نظام مهندسی تهران به علت خروج تعدادی از اعضا از نشست منحل گردید.

کد خبر: 970923005 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ آذر ۹۷ - ۱۲:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: انتخابات ریاست نظام مهندسی تهران به علت خروج تعدادی از اعضا از نشست منحل گردید.

انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران

انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران

انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران؛ بی  ثباتی در سازمان مهندسان

بیژن خطیبی – عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با عنوان این که شنبه هفدهم آذرماه نشست انتخاب رئیس هیئت مدیره به علت خارج شدن تعدادی از اعضای هیئت مدیره از نشست منحل گردید، ادامه داد: تجربه تلخ هفته گذشته برای انتخاب رئیس هیئت مدیره دوباره تکرار گردید و تعدادی از اعضا از ورود به این نشست امتناع کردند و همین موضوع سبب شد که نشست انتخاب هیئت مدیره به شنبه هفته آینده (بیست و چهارم آذرماه) موکول گردد.
وی تصریح کرد: در صورتی که این انتخابات در روز بیست و چهارم آذرماه کنسل گردد احتمال اجرای ماده بیست و شش قانون نظام مهندسی وجود دارد و ما در تلاش هستیم که یک راهکار قانونی برای اجرایی نشدن این ماده پیدا کنیم.
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به ماده بیست و شش قانون نظام مهندسی خاطر نشان کرد: در صورتی که این ماده اجرا گردد شاهد تعطیلی نظام مهندسی و انحلال اعضای هیئت مدیره هستیم.

انحلال مجدد انتخابات نظام مهندسی استان تهران

خطیبی با اشاره به این که باید رئیس هیئت مدیره پس از گذشت یک ماه، اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کند، یاد آور شد: در صورتیکه شنبه بیست چهارم آذرماه رئیس هیئت مدیره انتخاب نگردد ماده بیست و شش بطور قطع اجرایی می‌ گردد.

منبع: خبر آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آسیب شناسی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آذر ۹۷
712 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0