تجمع فارغ التحصیلان رشته های 7 گانه مهندسی تجمع فارغ التحصیلان

تجمع فارغ التحصیلان رشته های ۷ گانه مهندسی

رشته های هفتگانه مهندس ساختمان­ به علت مشکل در اخذ پروانه نظام مهندسی، خواهان حذف پیشوند رشته های خود شدند.

کد خبر: 970208008 تاریخ انتشار: شنبه ۸ اردیبهشت ۹۷ - ۱:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، رشته های هفتگانه مهندس ساختمان­ به علت مشکل در اخذ پروانه نظام مهندسی، خواهان حذف پیشوند رشته های خود شدند.

تجمع فارغ التحصیلان رشته های 7 گانه مهندسی

تجمع فارغ التحصیلان رشته های ۷ گانه مهندسی

تجمع فارغ التحصیلان رشته های ۷  گانه  مهندسی

جمعی از فارغ التحصیلان رشته معماری که در سال هفتاد و نه پیشوندی در کد رشته های درسی آن ها ایجاد شده بود مجددا در جلوی در وزارت علوم­ تحصن کردند و خواستار برداشت پیشوند کد رشته های خود بودند.
خانم خسرو بیگی بیان کرد: در زمانی که دانشجوی­ یکی از رشته های ۷ گانه نظام مهندسی بودیم و پیشوندها به این کد رشته ها اضافه گردید و مسئولان دانشگاه به ما هیچ اطلاعی از تغییراتی که بعد از فارغ التحصیلی گریبان گیرما میشود­ ندادند و در صورتیکه رشته های ۷ گانه مهندسی از جمله رشته های عمران، معماری­ تجهیزات برقی، تجهیزات مکانیکی، نقشه برداری تکنولوژی، علمی کاربردی عمران و تکنولوژی معماری­ و….هستند پس از پایان تحصیلات در هیچ آزمون استخدامی نمیتوانند شرکت کنند و­ حتی نمیتوانند پروانه نظام مهندسی اخذ کنند این درصورتی است که همه دروس با رشته های مهندسی یکی است و فقط تفاوت در پیشوند نام رشته وجود دارد.

تجمع فارغ التحصیلان رشته های ۷ گانه مهندسی

خسرو بیگی خاطر نشان کرد: ما خواهان اصلاح مدارکمان­ یا صدور بخش نامه ای برای هم تراز شدن با رشته های بدون پیشوند هستیم، زیرا این پیشوند تخلف بوده است.
وی یاد آور شد: این تحصن سه روزه است و منتظر تغییر در وضعیتمان هستیم.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اردیبهشت ۹۷
930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0