شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند ریاست شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد:

شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند

ریاست شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت استفاده نظام مهندسی از ظرفیتهای شهرداری، بیان کرد: شهرداری بصورت متقابل می ‌تواند در برخی از امور خود از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی بشیوه مطلوب ‌تر استفاده کند.

کد خبر: 960908016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ - ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت استفاده نظام مهندسی از ظرفیتهای شهرداری، بیان کرد: شهرداری بصورت متقابل می ‌تواند در برخی از امور خود از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی بشیوه مطلوب ‌تر استفاده کند.شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند

شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند

شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند

شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی  استفاده کند

عبدالله جلالی در جلسه شورای اسلامی شهر قم از وجود رابطه مستقیم میان مجموعه مدیریت شهری و نظام مهندسی ذکر کرد و ادامه داد: به هر میزانی که این رابطه تخصصی‌ تر باشد در حوزه توسعه شهری شاهد پیشرفت‌ های بیش تری خواهیم بود.
وی با اشاره به این که شهرداری باید به قوانین و معیارهای مورد نظر در حوزه ساخت و ساز توجه داشته باشد، افزود: مجموعه نظام مهندسی نیز با توجه به اختیارات و رسالت‌ هایی که بعهده دارد باید با قدرت بکار خود در شهر ادامه دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت استفاده نظام مهندسی از ظرفیتهای شهرداری، خاطر نشان ساخت: شهرداری قم نیز بصورت متقابل می ‌تواند در برخی از امور خود از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی به شیوه مطلوب ‌تر استفاده کند.

شهرداری قم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی استفاده کند


در ادامه این جلسه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مجموعه شورای شهر قم به برخورد با متخلف و توجه به ساز و کارهای کنترلی اهتمام دارد، ابراز داشت: حوزه تعامل با نظام مهندسی وسیع است و با توجه به مشکلات فعلی که وجود دارد باید نشست های تخصصی ‌تر برگزار گردد.
مجید اخوان با تاکید بر این که مجموعه‌ های مرتبط در حوزه‌ های مختلف شهری باید برای رساندن قم به افق‌ های مورد نظر در کنار شهرداری قرار گیرند، یاد آور شد: شهرداری و نظام مهندسی بعنوان دو مجموعه مؤثر می ‌توانند در کنار یک دیگر کارهای موثر را دنبال کنند.
منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۶
1186 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0