افزایش برداشت گندم و جو در سال آتی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور بیان کرد:

خرید گندم با نظارت فارغ التحصیلان کشاورزی

فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان ناظر در فرآیند خرید تضمینی گندم به کار گرفته شدند.

کد خبر: 970312008 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ - ۱۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فارغ التحصیلان عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان ناظر در فرآیند خرید تضمینی گندم به کار گرفته شدند.

خرید گندم با نظارت فارغ التحصیلان کشاورزی

خرید گندم با نظارت فارغ التحصیلان کشاورزی

خرید گندم با نظارت فارغ التحصیلان  کشاورزی

سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور عنوان کرد: از آن جائی که مبنای خرید تضمینی گندم در سال زراعی کیفی است از ظرفیت فارغ التحصیلان عضو سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در کلیه مراکز خرید برای نظارت بر فرآیند خرید کیفی استفاده گردید.
جعفری با اشاره به این که بیست مرکز خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان از ششم خرداد در مازندران راه اندازی گردید، گفت: در هر کدام از مراکز خرید گندم یک فارغ التحصیل کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مستقر گردید تا بر خرید و کیفیت گندم کند.
وی، هدف از این اقدام را استفاده از توان علمی، فنی و تخصصی فارغ التحصیلان اعلام کرد و ادامه داد: استفاده از ظرفیت نهاد‌های تاثیرگذار در بخش کشاورزی از جمله برنامه‌ های امسال این شرکت است که در همین راستا شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی معین بذر بعنوان ناظر بر عملیات خرید تضمینی گندم معرفی گردید.

خرید گندم با نظارت فارغ التحصیلان کشاورزی

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور با عنوان این که چهارصد و هفتاد و سه تن گندم تاکنون از کشاورزان مازندرانی خریداری شد، خاطر نشان کرد: در سال‌ های گذشته طبق دستورالعمل ابلاغی مقدار افت مفید ده درصد و غیر مفید هفت درصد بود امسال برای ارتقا کیفیت محصول مقدار دامنه افت مفید از ده به هشت و افت غیر مفید از هفت به پنج کاهش یافت.

منبع : مازندپایش

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۷
1684 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0