انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال مجازی ناظرین گزارش عملکرد ناظران گاز

انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال مجازی ناظرین

در راستای شفاف سازی عملکرد ناظرین گاز گزارش تخصیص و کارکرد سال نود و شش و 8 ماهه سال نود و هفت ناظرین دفتر گاز سازمان از طریق کانال ناظرین گاز منتشر می گردد.

کد خبر: 970919011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ - ۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در راستای شفاف سازی عملکرد ناظرین گاز گزارش تخصیص و کارکرد سال نود و شش و ۸ ماهه سال نود و هفت ناظرین دفتر گاز سازمان از طریق کانال ناظرین گاز منتشر می گردد.

انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال مجازی ناظرین

انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال مجازی ناظرین

انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال  مجازی ناظرین

 

در جلسه ای که با حضور نمایندگان منتخب ناظرین گاز و تنی چند از مدیران در دفتر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید، مقرر شد علاوه بر اقدام ذکر شده، از این پس ناظرینی که در بیش از یک شهرستان فعالیت دارند تا پایان این هفته ، شهرستان منتخب خود را با دفتر گاز هماهنگ کنند.

طبق مصوبه این جلسه با توجه به آمار پرونده شهرستان های مهریز، میبد، اشکذر، بافق و بهاباد مقرر شد ضمن برگزاری فراخوان، نسبت به اعزام ناظرین جدید به مناطق مذکور با رعایت سقف مبلغ مالی اقدام شود.

در این جلسه، سقف مبلغ ریالی تخصیص پرونده برای ناظرین پایه ۱، ششصد میلیون ریال، پایه ۲، پانصد و چهل میلیون ریال و پایه سه با احتساب سابقه فعالیت بین دویست و چهل تا چهارصد و چهل میلیون ریال تعیین شد.

انتشار گزارش عملکرد ناظران گاز در کانال مجازی ناظرین

لازم به ذکراست، ریاست سازمان استان در نشست اخیر هیئت مدیره از عملکرد خوب کمیته منتخب گاز با مدیریت مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان تقدیر کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۷
1030 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0