اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اطلاعیه

اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

از روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت واحد عضویت و پروانه اشتغال به ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتقال می یابد.

کد خبر: 980226004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشو ر،اطلاعیه/ از روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت واحد عضویت و پروانه اشتغال به ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز انتقال می یابد.

اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان البرز

بر اساس اعلام قبلی و با پایان مراحل انتقال واحد عضویت و پروانه اشتغال سازمان استان به ساختمان شماره دو، از روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه نود و هشت تمامی امور مربوط به عضویت اعضا و پروانه اشتغال بکار تنها در ساختمان شماره دو قابل ارایه خواهد بود.
به دنبال عقد تفاهم نامه مشترک سازمان و اداره راه و شهرسازی بمنظور تمرکز اقدامات مربوط به صدور و تمدید پروانه اشتغال بکار مهندسان با هدف تسریع در فرآیندهای مذکور که همواره بعنوان یکی از مطالبات اعضای سازمان بوده است. از روز ۳ شنبه هفدهم اردیبهشت ماه نود و هشت، واحد نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی در محل ساختمان شماره دو سازمان استان شروع بکار کرد.
در این راستا، با طی کلیه مراحل انتقال و تامین امکانات و تجهیزات لازم جهت ارتباط آنلاین واحد عضویت با دیگر واحدهای مستقر در ساختمان مرکزی اعم از امور مالی، دبیرخانه و سایر واحدهای مرتبط، واحد عضویت و پروانه اشتغال بطور کامل به این محل انتقال یافته و از روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و هشت خدمات این واحد فقط در این محل به اعضای محترم سازمان ارایه خواهد شد.
این اقدام سبب تمرکز و کوتاه شدن مراحل رسیدگی به درخواستهای صدور، تمدید و یا ارتقای پروانه اشتغال بکار مهندسان و جلوگیری مشکلات ناشی از تاخیر در صدور این مدارک خواهد شد.

اطلاعیه روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

پیش از این مدیر اجرایی سازمان استان، محدودیت فضای اداری در ساختمان مرکزی و عدم امکان فراهم کردن فضای مناسب برای استقرار نمایندگان راه و شهرسازی بمنظور تمهید شرایط برای اجرای تفاهم مشترک را دلیل تصمیم هیات مدیره سازمان برای انتقال واحد عضویت و پروانه اشتغال به ساختمان شماره دو سازمان اعلام کرده بود.
لازم به ذکر است ساختمان شماره ۲ سازمان استان، در محل بلوار شهدای دانش آموز، بلوار انوشیروان شرقی، نبش مهر چهار مستقر است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اردیبهشت ۹۸
611 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0