تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی ریاست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بیان کرد:

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی برای تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی باشد

ریاست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: شایسته است سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای تامین امنیت غذایی جامعه و کشاورزی پایدار در کنار دستگاه جهاد کشاورزی باشد.

کد خبر: 970514002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۹۷ - ۸:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: شایسته است سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی برای تامین امنیت غذایی جامعه و کشاورزی پایدار در کنار دستگاه جهاد کشاورزی باشد.

تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی

تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع  طبیعی برای تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی باشد

اکبر فتحی در دیدار با اعضای منتخب پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی ضمن عنوان این مطلب گفت: در انتخابات اخیر و در بین کلان شهرهای کشور، استان آذربایجان شرقی جزو  استان هایی بود  که بیش ترین مشارکت را داشته است و پنجاه و شش درصد اعضاء دارای حق رای، در آن مشارکت کردند و در این مورد از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تشکر ویژه دارم.
فتحی ادامه داد: انتخاب و حضور یک نفر از بانوان عضو نظام مهندسی در شورای استانی آذربایجان شرقی در این دوره نیز موفقیت  و توفیق مهمی برای استان میباشد.
وی با عنوان این که این سازمان برای موفقیت برنامه های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با تمام توان کمک خواهد کرد، گفت: اعضای شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، کارشناسان کشاورزی را از نظر علمی و فنی در حوزه عملکرد و بهره وری منابع تولید، آب و خاک همراهی کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تصریح کرد: حضور کارشناسان در مزارع بایستی اثربخش بوده و دانش کشاورزی به مزارع کشاورزی انتقال یابد تا شاهد افزایش کمی و کیفی تولید باشیم.

تامین امنیت غذایی وکشاورزی پایدار درکنار دستگاه جهادکشاورزی

فتحی در خاتمه اظهارات خود با اشاره به این که کشت فراسرزمینی ظرفیت بزرگی است و در این مورد تشکلهای بخش کشاورزی و بویژه صندوق حمایت از کشاورزی باید به این مقوله ورود کند، خاطر نشان ساخت: شناسایی پتانسیلها و توانمندسازی کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از ضروریات میباشد.
منبع : مهر تبریز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ مرداد ۹۷
1434 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0