فراهم شدن زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی در پنج شهر دماوند فرماندار دماوند بیان کرد:

فراهم شدن زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی در پنج شهر دماوند

مجید صفری ظهر 1 شنبه در دیدار با تعدادی از مهندسان دماوندی اظهار داشت: بایستی تلاش کرد تا ضمن تقویت سازمان نظام مهندسی در شهرستان از حضور افراد ذیصلاح در نظارت پروژه های عمرانی و ساخت و سازها استفاده کرد تا این سازمان نظارتی به وظایف خود به نحو احسن عمل کند.

کد خبر: 971205024 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۵:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مجید صفری ظهر ۱ شنبه در دیدار با تعدادی از مهندسان دماوندی اظهار داشت: بایستی تلاش کرد تا ضمن تقویت سازمان نظام مهندسی در شهرستان از حضور افراد ذیصلاح در نظارت پروژه های عمرانی و ساخت و سازها استفاده کرد تا این سازمان نظارتی به وظایف خود به نحو احسن عمل کند.

فراهم شدن زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی در پنج شهر دماوند

فراهم شدن زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی در پنج شهر دماوند

زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی  در پنج شهر دماوند فراهم گردد

وی ادامه داد: مزایای حضور نظام مهندسی در شهرها بخوبی تبیین گردد تا بتوان از ظرفیت این دفتر در تمام پنج شهر دماوند استفاده کرد و نظارت و ساماندهی ساخت و سازها در شهرستان با دقت و پی گیری بیش تری ادامه یابد.
صفری با اشاره به حفظ معماری اصیل اسلامی و ایرانی در شهرها تصریح کرد: در عین مدنظر قراردادن ضابطه مندی در فرآیند اجرای کار عمرانی و صدور مجوزات، سیما و منظر شهری مدنظر قرار گیرد.
فرماندار دماوند تأکید کرد: نما و معماری ساختمانها بصورت هدفمند، به فراخور محیط زندگی و متناسب با معماری اسلامی و ایرانی، طراحی و اجرا گردد.
وی ضمن تأکید بر اهمیت حضور مهندسین در فرآیند اجرای پروژه های عمرانی، گفت: برای تسهیل امور مردم و بهینه سازی فرآیند اجرای پروژه ها، مقدمات لازم برای منتقل نمودن صدور پروانه های ساختمانی به خارج از شهرداریها، فراهم شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت نظارت در اجرای پروژه ها، افزود: با اجرایی شدن این اقدام، صرفاً مجریان ذیصلاح در اجرای پروژه ها فعال میشوند و نقش نظارتی نظام مهندسی تقویت خواهد شد.

فراهم شدن زمینه استفاده از دفتر نظام مهندسی در پنج شهر دماوند

وی در خاتمه با تأکید بر ساماندهی مهندسین دارای صلاحیت فنی لازم، اظهار داشت: مهندسین فنی فعال و صاحب صلاحیت لازم در بخشهای مختلف عمران، نقشه برداری و … مرتبط با حوزه نظام مهندسی در جلسه ای ضمن بررسی مسائل و چالشهای این حوزه، ساماندهی و از جانب نظام مهندسی حمایت گردند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
613 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0