ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای نظام مهندسی ساختمان ریاست نظام مهندسی ساختمان استان قم بیان کرد؛

ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای نظام مهندسی ساختمان استان قم

امین مقومی از شروع ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه مهندسان، در این سازمان خبر داد.

کد خبر: 980325010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ خرداد ۹۸ - ۵:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،امین مقومی از شروع ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه مهندسان، در این سازمان خبر داد.

ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای نظام مهندسی ساختمان

ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای نظام مهندسی ساختمان

خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای  نظام مهندسی ساختمان استان قم ارایه می گردد

 

وی ادامه داد: خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی سال نود و هفت، ویژه مهندسان و کاردانهای دارای پروانه اشتغال تا پایان سال نود و هفت، از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ارائه می گردد.

مقومی افزود: ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به مهندسان عضو، همانند سالهای گذشته و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور مالیاتی و هم‌چنین حفظ شئونات مهندسان سازمان صورت میگیرد.

وی با عنوان این که در سال گذشته تعداد بیش از هزار و هشتصد نفر از مهندسان از خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی بهره مند شدند، گفت: در سال جاری نیز خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی بمدت ده روز و با استقرار ۴ باجه پیشخوان، یک باجه راهنما در ساختمان شماره ۲ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم واقع در بلوار امین نبش کوچه هشت دایر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم میتوانند تا سی و یکم خرداد در دو نوبت کاری، صبحها از ساعت ۸:۳۰ الی سیزده و عصرها نیز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه الی ۱۸ و ۳۰ دقیقه به محل ساختمان شماره دو سازمان مراجعه کنند.

ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به اعضای نظام مهندسی ساختمان

مقومی تصریح کرد: مراحل ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی برای مهندسان عضو، رایگان و به عهده سازمان بوده که مهندسان قبل از مراجعه می‌بایست اطلاعات اقتصادی خود را در سامانه تکمیل کنند.

وی با عنوان این که امکان پرداخت مالیات به صورت نقد و اقساط در ۴ مرحله نیز فراهم است، خاطر نشان ساخت: مهندسان در مراجعه به سازمان برای تکمیل و ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی باید مدارکی همچون برگه قطعی مالیات سال نود و شش اخذ شده از دارایی برای کسانیکه در سال گذشته اظهارنامه مالیاتی ارسال کرده اند، کد رهگیری پیش ثبت نام کد اقتصادی، کد ملی، کد پستی مندرج در قبض تلفن آدرس اعلام گردیده به حوزه مالیاتی خود در زمان تشکیل پرونده مالیاتی و تکمیل فرم پیش نویس ثبت اظهارنامه مالیاتی اعضای نظام مهندسی عملکرد سال نود و هفت را بهمراه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۸
645 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0