قرار گرفتن مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان محمدعلی جاوید بیان داشت:

قرار گرفتن مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان

شهردار بیرجند اظهار داشت: شهرداری و سازمان نظام مهندسی در ارتباط با ساکنان شهر، نگاه مشترکی دارند و هدف نهایی این دو ارگان اینست که مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد

کد خبر: 970910013 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۹۷ - ۳:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهردار بیرجند اظهار داشت: شهرداری و سازمان نظام مهندسی در ارتباط با ساکنان شهر، نگاه مشترکی دارند و هدف نهایی این دو ارگان اینست که مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد

قرار گرفتن مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان

قرار گرفتن مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان

مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان  قرار گیرد

شهردار بیرجند:

در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی و هیأت همراه ادامه داد: امیدوار هستیم با انسجام و پویایی بیش تر، همکاری موثری بین دو نهاد برقرار گردد.
جاوید:

توجه به بحث مسکن را از الزامات زندگی شهروندان دانست که باید بگونه ای برنامه ریزی گردد تا شهروندان با کم ترین مشکل، شرایط مطلوبی را در امر مسکن تجربه کنند.
جاوید تصریح کرد: هدف از اطلاع رسانی پروژه های مختلفی که در شهرداری بیرجند اجرا می گردد شفاف سازی افکار عمومی در زمینه عوارض دریافتی از شهروندان است.
شهردار بیرجند عنوان کرد:

از ظرفیتهای نظام مهندسی در اجرای پروژه ها به ویژه دو پروژه بزرگ پارک جنگلی و پارک خطی مهرشهر استقبال میکنیم.
جاوید از کاهش مشکلات شهرسازی و برنامه ریزی های موثر برای بهبود وضعیت این واحد خبر داد و عنوان کرد: با شروع به کار اداره تخلفات ساختمانی در شهرداری و تجهیز آن، کار به صورت متمرکز پیگیری می شود.

قرار گرفتن مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان

جاوید :

با اشاره به صدور پروانه برای اراضی موصوف به موسوی گفت: بعد از سالها مشکل این اراضی توسط حوزه معاونت شهرسازی و معماری مرتفع گردیده که رضایت شهروندان و مالکان را بهمراه داشت.
وی، :

حل مشکلات را با کمک سایر نهادها امکان پذیر دانست و خاطر نشان کرد:

برگزاری این گونه نشست های مفید بوده و نقش بسزایی در رفع مشکلات دارد.
جاوید، خواستار توجه به روند صدور پروانه ساختمانی، ضوابط طرح تفصیلی و کمیسیون ماده ۱۰۰ و سیما و منظر شهری در ارتباط با نما، پیاده رو، محلات، زیباسازی، مبلمان شهری، ساختمان و غیره برای حل مشکلات شد

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آذر ۹۷
1047 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0