روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه ساختمان در استان خراسان شمالی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی از تهیه پانصد و دوازده هزار و چهارصد و چهل و یک متر مربع نقشه طی امسال در این استان خبر داد.

کد خبر: 971109009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ - ۱۲:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی از تهیه پانصد و دوازده هزار و چهارصد و چهل و یک متر مربع نقشه طی امسال در این استان خبر داد.

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه ساختمان در استان خراسان شمالی

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه ساختمان در استان خراسان شمالی

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه  ساختمان در استان خراسان شمالی

 

علی اکبر رمضانی بیان داشت: سال گذشته ۱ میلیون و شصت و پنج هزار متر مربع نقشه توسط مهندسان استان تهیه و به شهرداری ارسال گردید که نسبت به مدت مشابه سال نود و پنج تهیه نقشه در استان چهل و پنج درصد افزایش داشته است.
علی اکبر رمضانی گفت:

حدود هفتاد و دو درصد نقشه ها در مرکز استان و بیست و هشت درصد در شهرستانها تهیه شده است.
رمضانی با عنوان این که نود و یک درصد ساختمانهای استان خراسان شمالی در سال نود و هفت با اسکلت بتنی طراحی شده، ادامه داد: این امر نشان میدهد کنترل کیفیت و بازرسیها در ساختمانها باید شدیدتر باشد.
وی عنوان داشت: سال نود و شش بالغ بر بیست هزار نفر ساعت آموزش داشتیم که میانگین آموزش ما در سطح استان نسبت به میانگین آموزشی در سطح کشور بالاتر است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی بیان کرد: سال نود و شش برای صد و نه هزار و چهارصد و پنجاه و هشت متر مربع از ساختمانهای خراسان شمالی شناسنامه صادر گردیده که هر اندازه به این سمت پیش برویم ساختمانهای ما با استانداردهای قابل قبولی تولید شده است.

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه ساختمان در استان خراسان شمالی

رمضانی به اقدامات دیگر این سازمان طی سال نود و شش اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های متعدد با مراجع مختلف استانی از قبیل استاندار، مدیران کل، سازمانهای نظارتی مرتبط با حوزه نظام مهندسی، برگزاری گردهمایی ها و سمینارهای مختلف، اجرای فعالیتهای ورزشی، فرهنگی و رفاهی و تهیه زمین برای سازمانهای شهرستانها از دیگر اقدامات این سازمان در سال پیش است.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۷
592 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0