ارائه خدمات مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

ارائه بیش از دویست و چهل هزار مترمربع خدمات مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

علی اکبر رمضانی در دیداری که بهمراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد با عنوان اینکه در سال گذشته اتفاقهای خوبی در حوزه نظام مهندسی رخ داد، تصریح کرد: تعاملات موجود منجر به ارائه خدمات مهندسی مناسب به زلزله زده ها شد و بیش ترین خدمت از طرف مهندسان به زلزله زده ها ارائه شد و بالغ بر دویست هزار مترمربع نقشه در استان به شکل رایگان طراحی و نظارت شد.

کد خبر: 970120011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ فروردین ۹۷ - ۶:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، علی اکبر رمضانی در دیداری که بهمراه تعدادی از اعضای هیأت مدیره با معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد با عنوان اینکه در سال گذشته اتفاقهای خوبی در حوزه نظام مهندسی رخ داد، تصریح کرد: تعاملات موجود منجر به ارائه خدمات مهندسی مناسب به زلزله زده ها شد و بیش ترین خدمت از طرف مهندسان به زلزله زده ها ارائه شد و بالغ بر دویست هزار مترمربع نقشه در استان به شکل رایگان طراحی و نظارت شد.

ارائه خدمات مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

ارائه خدمات مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

ارائه بیش از دویست و چهل هزار مترمربع خدمات  مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

رمضانی گفت: ارائه خدمات نظام مهندسی به مردم و شهروندان بدون استفاده از اعتبارات دولتی است و از منابع مالی خود مهندسان با حفظ مسئولیت آنها ست.
عالی ترین مقام نظارتی بر ساخت بنا در استان، پشتیبانی مردمی را عاملی برای محکم شدن جایگاه نظام مهندسی قلمداد و تصریح کرد: میتوان افکار عمومی را به سمت و سویی برد که مردم با واقعیتهای یک سازمان مردم نهاد آشنا شوند و پشتوانه مردمی سازمان تقویت گردد و این امر با حمایت از طرف مسئولان محقق می گردد.
وی با اشاره به اشتغالزایی سازمان نظام مهندسی بدون ایجاد هیچ هزینه ای برای دولت اشاره و اظهار کرد: این سازمان در دو دهه فعالیت خود بسیاری از وظایف حاکمیتی را انجام میدهد و سبب ارتقاء کیفیت ساخت و ساز نیز شده است.
معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی نیز با بیان این که مجموعه مهندسان استان به لحاظ محاسبات، طراحی و رعایت ظرافتهای ایمنی در طراحی نقشه ها و ساخت و سازها، کارهای خوبی ارائه میدهند که جای قدردانی دارد، خاطر نشان کرد: ارائه کار خوب و ایجاد فضای رقابتی در این حوزه به ارتقای اعتماد عموم جامعه به عملکرد ارائه دهندگان این خدمات منجر می گردد.

ارائه خدمات مهندسی رایگان به زلزله زدگان استان خراسان شمالی

«علی نیا» با عنوان اینکه عملکرد این سازمان گامی در راستای ارتقای کیفیت ساخت و سازها است، یاد آور شد: مردم باید بیش از پیش به اهمیت بهره مندی از خدمات نظام مهندسی در عرصه ساخت و ساز توجه نشان دهند

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ فروردین ۹۷
724 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0