روی آوردن مردم به استحکام بخشی بناها، اثر اطلاع رسانی رسانه ها  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

ارائه محصول استاندارد و با کیفیت به مردم

،در پی چیزی هستیم که سازنده از تفکر و خلاقیت یک طراح و دقت مهندس ناظر حراست کند و محصولی استاندارد و با کیفیت به مردم تحویل دهد.

کد خبر: 980217011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،در پی چیزی هستیم که سازنده از تفکر و خلاقیت یک طراح و دقت مهندس ناظر حراست کند و محصولی استاندارد و با کیفیت به مردم تحویل دهد.

تهیه بیش از پانصد و هفده هزار متر مربع نقشه ساختمان در استان خراسان شمالی

ارائه محصول استاندارد و با کیفیت به مردم

ارائه محصول استاندارد و  با کیفیت به مردم

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: پیرو تاکید قانون بر اجرای مقررات ملی ساختمان و شرح وظایف مندرج در آئین نامه و دستورالعملها برای نهادها، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان طی چند ماه اخیر با تمرکز بر حوزه کیفیت اجرا سیاستهایی را در استان دنبال میکند که نتیجه و محصول نهایی همه فعالیتها و حساسیتها در حوزه خدمات مهندسان طراحی، نظارت و ساخت در اجرا خلاصه می شود تا محصولی به نام ساختمان در اختیار بهره بردار قرار گیرد.
علی اکبر رمضانی در نشست مشترک با مدیران اجرایی و مسئولان دفاتر نمایندگی شهرستانها گفت: خوشبختانه با رویکرد توجه به کیفیت ساخت، در پی آن چیزی هستیم که سازنده از تفکر و خلاقیت یک طراح و دقت مهندس ناظر حراست کند و محصولی استاندارد و با کیفیت به مردم تحویل دهد.
رمضانی با عنوان این که رعایت اخلاق حرفه ای یکی از مولفه های مهم در ساخت و ساز است، ادامه داد: رعایت اخلاق حرفه ای بعنوان یکی از مهمترین مولفه ها میتواند در نهایت منتج به خدمات بهتر و تولید محصول با کیفیت تر و کمک به شفافیت در نظام مسئولیت شود تا هدف نهایی که تولید محصول استاندارد و با کیفیت به مردم است، محقق گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی استان یادآور شد: به علل متعدد در حال حاضر تمرکز ما در حوزه اجرا است زیرا با ساماندهی مجریان زحمات مهندسان طراح، ناظر، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و بهره برداران هدر نمیرود.

ارائه محصول استاندارد و با کیفیت به مردم

رمضانی به برنامه های تعریف شده در سال نود و هشت اشاره کرد و افزود: تمرکز بر خلاقیت در مهندسی با تاکید بر حوزه معماری، انضباط و شفافیت کار در حوزه مالی، اداری و حرفه ای، تمرکز بر اجرای ساختمان و حقوق بهره بردار و اتمام عملیات ساختمانی ساختمانهای در دست احداث نمایندگیها از اولویتهای این سازمان در سال جاری است.
وی، مدیران اجرایی سازمان و دفاتر نمایندگی را نیز به همکاری و دقت بیش‌تر در اجرای موارد یاد شده دعوت کردند و مدیران نیز مطالب، موارد، ابهامات و مشکلات دفاتر نمایندگی را عنوان کرد و بعد از دریافت راهکارها و راهنماییهای لازم، آمادگی کامل خود را برای اجرای صریح قانون اعلام کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هر آنچه که در مورد آزمون نظام مهندسي طراحي معماري بايد بدانيد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ اردیبهشت ۹۸
456 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0