تجمع اعتراضی متقاضیان پروژه مسکن آزادگان اعضای پروژه تعاونی مسکن آزادگان دانشگاه تهران

تجمع اعتراضی متقاضیان پروژه مسکن آزادگان

برخی اعضای پروژه تعاونی مسکن آزادگان دانشگاه تهران به دلیل توقف 4 ماهه این طرح مقابل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی تهران تجمع کردند.

کد خبر: 970921010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷ - ۳:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،برخی اعضای پروژه تعاونی مسکن آزادگان دانشگاه تهران به دلیل توقف ۴ ماهه این طرح مقابل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی تهران تجمع کردند.

تجمع اعتراضی متقاضیان پروژه مسکن آزادگان

تجمع اعتراضی متقاضیان پروژه مسکن آزادگان

تجمع اعتراضی متقاضیان پروژه  مسکن آزادگان

اعضای پروژه تعاونی مسکن آزادگان دانشگاه تهران امروز در حالی‌ که از وزارت راه و شهرسازی برای رسیدگی سازمان نظام مهندسی تهران به تخلفات شرکت ناظر پروژه مزبور حکم دارند، مقابل ساختمان مرکزی سازمان نظام مهندسی استان تهران تجمع اعتراضی برگزار نمودند.
یکی از مدیران این پروژه که نخواست نامش فاش گردد، اظهار داشت: پروژه دویست و هشتاد واحدی تعاونی مسکن آزادگان دانشگاه تهران چهار ماه است که تنها به این علت که قرارداد نظارت مقیم را لغو کرده‌ایم با گزارشی خلاف واقع از طرف این شرکت به شهرداری تهران این پروژه چهار ماه است که تعطیل و متوقف گردیده است.


وی با اشاره به این که برای این پروژه صد و چهل میلیارد تومان تا به حال هزینه شده است، خاطر نشان کرد: از وزارت راه و شهرسازی حکمی مبنی بر رسیدگی به تخلف شرکت مزبور به سازمان نظام مهندسی تهران صادر شده است ولی این سازمان هیچ گونه واکنشی نسبت به این حکم نشان نمی‌ دهد و از رسیدگی به آن مخالفت میکند.

منبع: خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آذر ۹۷
779 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0