بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی  بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش

بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی 

شیوه نامه سنجش پایان دوره هاي آموزشی، براساس تكليف مشخص شده در شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي، دستور کار کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات است.

کد خبر: 190918011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ - ۴:۰۶ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شیوه نامه سنجش پایان دوره هاي آموزشی، براساس تكليف مشخص شده در شيوه نامه ابلاغي وزارت راه و شهرسازي، دستور کار کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات است.

بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی 

بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی

بسته پیشنهادی کمیسیون  آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی 

 

کمیسیون آموزش  سازمان نظام مهندسی ساختمان روز ۳ شنبه بیست و ششم شهریور در محل شورای مرکزی تشکیل نشست داد تا در مورد سنجش پايان دوره هاي آموزشي كه در شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی به عهده شورای مرکزی گذاشته شده است، بحث و تبادل نظر کند.

کمیسیون آموزش، پژوهش، آزمون و انتشارات سازمان پیش از این با الهام از نظرات سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استانها و وزارت راه و شهرسازی، با آسيب شناسي آزمون هاي برگزار شده، محتوای اوليه شیوه سنجش پایان دوره ها را گرداوری کرده است.

به گفته جواد جوان مجیدی، در این نشست و نشست قبل از آن، کمیسیون آموزش تاکید کرده است که سازمان نظام مهندسی ساختمان راسا برگزاری آزمونهای پایان دوره ها را عهده دار شود. این اقدام از یک سو سبب تامین منابع درآمدی برای هزينه هاي برنامه اي جهت کیفیت بخشی به آزمون ها و آموزش، استانداردسازي سوالات آزمون و پایش صحیح مهندسان در ارتقای پایه ها و بازتعريف آموزش مهندسي و پژوهش در حوزه مهندسي خواهد شد و از طرف دیگر، زمينه برنامه ريزي براي آموزش مدرسان، پایش مجدد دوره های آموزشی و بهینه سازی و کیفیت بخشی به نحوه برگزاری آزمونها و پرسش های مربوطه را به دنبال خواهد داشت كه در نهايت ارتقاء دانش حرفه اي مهندسان و بهينه شدن خدمات مهندسي به مردم، ارتقا كيفيت محصول نهايي و صيانت از سرمايه هاي ملي و حقوق بهره برداران را موجب خواهد شد.

بسته پیشنهادی کمیسیون آموزش به هیئت رئیسه شورای مرکزی 

ریاست کمیسیون پژوهش و آموزش شورای مرکزی گفت: این کمیسیون در حال گرداوری یک بسته پیشنهادی در زمینه های یاد شده برای ارائه به هیئت رئیسه شورای مرکزی است تا بعد از کسب توافق مسئولان حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، شیوه نامه یاد شده نهایی و به سرانجام برسد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ شهریور ۹۸
437 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0