در حال حاضر مردم در حال شهرسازی هستند ریاست سازمان نظام مهندریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران مطرح کرد:

تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با تاکید بر اهمیت ارتقاء آگاهیهای عمومی در حوزه مقررات ملی و جایگاه نظام مهندسی ،از تولید آثار محتوایی جهت پخش در سیمای طبرستان خبر داد.

کد خبر: 960925014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۹۶ - ۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با تاکید بر اهمیت ارتقاء آگاهیهای عمومی در حوزه مقررات ملی و جایگاه نظام مهندسی ،از تولید آثار محتوایی جهت پخش در سیمای طبرستان خبر داد.تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در  جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

مهران فرصت با اشاره به زلزله استان کرمانشاه و تخریب ساختمانها و قربانی شدن بیش از پانصد نفر از هم میهنان در این حادثه گفت: این حادثه تلخ بیان گر اهمیت احداث ساختمانهای ایمن و مقاوم در شهرها و روستاها بود و در آسیب شناسی که از این زلزله صورت پذیرفت، ساختمانهایی که خارج از ضوابط و مقررات ساخته شدند در اثر زمین لرزه تخریب گردیدند.
فرصت ادامه داد: با نگاهی به آمار خسارات زلزله های رودبار و بم و مقایسه آن با زلزله کرمانشاه ، اثرگذاری و نقش این سازمان در کیفی سازی بناها و کاهش خسارات در هنگام وقوع بلایای طبیعی به وضوح مشهود است
وی افزود: با توجه به زلزله خیز بودن کشور و وقوع زلزله های پیاپی در ماههای اخیر، نظام مهندسی ساختمان مازندران با رویکرد بالا بردن سطح کیفی ساخت و سازها ، ترویج مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی را در دستور کار دارد.
وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در حوزه ساخت تصریح کرد : حسب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، یکی از اهداف این سازمان ترویج و فرهنگ ‌سازی در حوزه ساخت و ساز میباشد. ساختمان سرمایه ملی است و مقاوم سازی و افزایش عمر مفید بناها از اولویتهای این سازمان میباشد.

تولید و پخش آثار محتوایی از سیمای طبرستان در جهت ترویج مقررات ملی ساختمان

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان مازندران اظهار کرد: در جهت ارتقاء آگاهیهای عمومی ، تولید و پخش بیست برنامه تلویزیونی در دستور کار قرار دارد که اجرای این برنامه ها از بیست و چهارم آذرماه شروع و تا بیست و نهم اسفند امسال ادامه خواهد داشت.
فرصت خاطر نشان کرد: انتظار می‌ رود با این اقدام سازمان ، سایر رسانه‌ها و دستگاههای اجرایی نیز در زمینه آشنایی مردم با مقررات ملی ساختمان بعنوان فراگیرترین ضوابط موجود در زمینه ساختمان سازی در تامین ایمنی، بهداشت، سلامت و صرفه اقتصادی تلاش کنند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود راهنمای مبحث ۱۳

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۹۶
960 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0