نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان یزد بیان کرد:

نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد

مهدی سالاری بر طرد نگاه وظيفه محور بر ساختمان سازي و گسترش نگاه فرايند محور دستگاه ها در این زمینه تاکید کرد

کد خبر: 971204022 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۴:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مهدی سالاری بر طرد نگاه وظيفه محور بر ساختمان سازي و گسترش نگاه فرايند محور دستگاه ها در این زمینه تاکید کرد

نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد

نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد

نگاه فرایند محور در  نظام مهندسی یزد

وی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: در تلاش هستیم تا نگاه وظيفه محور بر ساختمان سازي را به نگاه فرايند محور تبديل گردد.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعامل سازمان با شوراي اسلامي شهر يزد، شهرداري يزد و راه و شهرسازي نسبت به گذشته خیلی بيش تر شده است.
سالاری ادامه داد: در سال آينده با تعاملي که با شهرداري صورت پذیرفته، موضوع دو نقشه اي براي ساخت و سازها محدود مي گردد و هم چنين هزينه ساخت و سازهاي غيرمجاز بشدت بالا رود.
سالاری افزود: سامانه هاي نظام مهندسي ساختمان استان در حال بروز رساني است و توافق شده است تا سامانه ها به سامانه هاي شهرسازي شهرداري يزد و راه و شهرسازي متصل گردد و جلوي رانت بازي ها گرفته شود.
رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان به شهروندان اطمينان داد تا در سال نود و هشت ناظرين نظام مهندسي نظارتهاي مناسب تري را بر کارهايشان داشته باشند و نظارت سوري مرسوم بشدت کاهش پيدا کند.

نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد

وی با تاکيد بر اين که مردم از اين به بعد با خدمات بهتر و رفتار شايسته تري هنگام مراجعه به سازمان نظام مهندسي روبرو خواهند شد، گفت: در تلاش هستیم تا هزينه خدمات مهندسي براي مردم را کاهش دهيم.
در حال حاضر شش هزار و ششصد و پنحاه نفر عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در رشته هاي عمران، معماري، شهرسازي، مکانيک، برق، نقشه برداري و ترافيک فعاليت ميکنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
695 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0