تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید

کد خبر: 971219009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ - ۱۲:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌  شده دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن

آیین تودیع و معارفه مدیران کل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و هم‌چنین توسعه مهندسی ساختمان از دفاتر زیرمجموعه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به ریاست مازیار حسینی، معاونت مسکن و ساختمان و با حضور مدیران و کارشناسان معاونت در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
در این جلسه، مازیار حسینی، معاون وزیر راه و شهرسازی بار دیگر بر ده سیاست ابلاغی وزارتخانه که در جلسه با مدیران کل راه و شهرسازی استانهای کل کشور تبیین و پیش‌تر نیز توسط وزیر راه و شهرسازی ابلاغ گردیده بود، تاکید کرد.
وی به کلیه همکاران خود در مجموعه معاونت مسکن وساختمان توصیه کرد تمرکز روی اهداف و اجتناب از حاشیه‌ ها، کنترل بر فعالیت‌ ها، درخواست‌ ها و پاسخ ‌های شفاف و روشن، اولویت دادن به منافع گروه ‌های حداکثری بجای منافع گروه ‌های حداقلی را سرلوحه فعالیت ‌های خود قرار دهند.
وی هم‌چنین رعایت چهارچوب و اصول و داشتن راه حل و تدبیر را برای حل مشکلات و عبور از چالش ‌ها از جمله توصیه‌ های خود برای همکاران حوزه معاونت مسکن و ساختمان و بویژه مدیران کل دفاتر توسعه مهندسی و سرمایه ‌گذاری و اقتصاد مسکن برشمرد.

تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و تازه منصوب‌ شده

لازم به ذکر است، در این آیین، ضمن تقدیر و تشکر از علی چگنی – مدیرکل پیشین دفتر اقتصاد مسکن و مهردادفر – سرپرست پیشین دفتر توسعه مهندسی ساختمان، احکام مدیران کل دفاتر فوق نیز برای شروع مسئولیت جدید به آن ها اعطا گردید.
در حال حاضر، با حکم وزیر راه و شهرسازی، عباس فرهادیه بعنوان مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و اقتصاد مسکن و منصور نویریان بعنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی عهده‌دار مسئولیت در دفاتر زیرمجموعه حوزه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی هستند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۷
714 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0