تهیه الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی جلسه مشترک کمیته ارجاع نظارت شورای مرکزی با نمایندگان استانها

تهیه الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی

در جلسه مشترک کمیته ارجاع نظارت شورای مرکزی با نمایندگان استانها مسائل مختلفی در حوزه نرم افزار ارجاع نظارت عنوان گردید که از مهم‌ترین آن ها روند و نحوه ورود و خروج افراد حقیقی به شرکت‌های حقوقی ونحوه حضور آنها در شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 980327002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸ - ۱۰:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه مشترک کمیته ارجاع نظارت شورای مرکزی با نمایندگان استانها مسائل مختلفی در حوزه نرم افزار ارجاع نظارت عنوان گردید که از مهم‌ترین آن ها روند و نحوه ورود و خروج افراد حقیقی به شرکت‌های حقوقی ونحوه حضور آنها در شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تهیه الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی

تهیه الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی

الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در  شورای مرکزی تهیه می گردد

توازن یا معادل سازی حضورافرادی که به تازگی پروانه گرفته اند و یا برای افرادی که در خارج کشور بوده و یا به هر علت، آمادگی خود را برای تصدی طراحی و نظارت اعلام نکرده اند، و نیز نحوه بررسی عدم حضور افراد در شرکتهای حقوقی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان، فرمول کلی نوبت دهی و صف بندی اعضا بررسی و نهایی شد تا بعد از هماهنگی لازم با معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این الگوریتم و فرایند، یکسان سازی در جلسه آینده شورای مرکزی عنوان شود.
به گفته مدیر فنی شورای مرکزی، طبق این الگوریتم کسانیکه برای تصدی طراحی و نظارت اعلام آمادگی نکرده و یا در تخصص دیگری هم چون مجری ساخت و یا آزمایشگاه فعالیت می کردند، یا جدیدالورود هستند، تفاوت لازم نسبت به کسانیکه زودتر اعلام آمادگی کرده و یا چند سال از پروانه اشتغال شان میگذرد برقرار خواهد شد.

تهیه الگوریتم سامانه ارجاع نظارت کلی در شورای مرکزی

هم‌چنین در مورد ضریب عملکرد حرفه ای اعضا نیز بحث و بررسی شد در این نشست، مجربی دبیر اجرایی شورای مرکزی، ریاست کمیسیون انرژی و تنی چند از نمایندگان استانها حضور داشتند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ خرداد ۹۸
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0