آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی به مناطق زلزله زده محمدرضا جواهری تفتی

آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی به مناطق زلزله زده

به دنبال زمین لرزه استان کرمانشاه، دبیر اجرایی شورای مرکزی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه برای تلاش مجدانه در جهت رسیدگی و مشارکت در امور بازسازی منطقه دعوت کرد.

کد خبر: 970906002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۶ آذر ۹۷ - ۹:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به دنبال زمین لرزه استان کرمانشاه، دبیر اجرایی شورای مرکزی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه برای تلاش مجدانه در جهت رسیدگی و مشارکت در امور بازسازی منطقه دعوت کرد.

آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی به مناطق زلزله زده

آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی به مناطق زلزله زده

آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی  به مناطق زلزله زده

متن نامه دکتر محمدرضا جواهری خطاب به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه چنین است:
بسمه تعالی
جناب آقای دکتر شرفی – رئیس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه
با اهداء سلام
اخذ خبر وقوع زلزله شدید شب گذشته در استان کرمانشاه، سبب تاسف همگان شد. این حادثه و تقارن آن با نخستین سالگرد زمین لرزه سال گذشته نشاندهنده اهمیت آمادگی برای مواجهه با پیامدهای این گونه حوادث و مهم تر از آن اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در جهت کاهش خسارات انسانی و مالی است.
گزارشهای دریافتی اولیه، خوشبختانه حکایتگر آنست که حادثه با وجود تمرکز بر همان نقاط آسیب دیده قبلی، نه تنها تلفات جانی در بر نداشته، که صدمات و خسارات آن نسبت به موارد مشابه، کم بوده است.

آمادگی و دعوت شورای مرکزی سازمان برای رسیدگی به مناطق زلزله زده

این روند نشانه توفیق بزرگی برای متولیان بازسازی مناطق زلزله زده و در راس آن ها سازمان نظام مهندسی ساختمان است که با نظارت دقیق بر این روند، نمونه موفقی از پیاده سازی مقررات ملی ساختمان و تحقق ساخت و ساز فنی-تخصصی را ارائه نموده است.

اینجانب که خود توفیق بازدید از روند بازسازی و ملاحظه عملکرد آن سازمان در طول یک سال گذشته را داشته ام، خرسندم که سازمان با وجود مشکلات عدیده ای که در این مدت با آن مواجه بوده به نحو شایسته از عهده این مهم برآمده و در آزمون زلزله شب گذشته سربلند بوده است.

با این وجود لازم است در جهت رسیدگی به حادثه اخیر نیز جنابعالی در تعامل سازنده با سایر دستگاههای استانی و همکاری هیئت مدیره محترم و مشارکت مهندسان سخت کوش آن استان نهایت همت و تلاش خود را در جهت ایفای رسالت سنگین سازمان در امور طراحی، نظارت و اجرا در آن منطقه بکار گیرید.

شورای مرکزی سازمان حمایت و مساعدت خود را نسبت به اقدامات موثر آن سازمان اعلام و از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان سایر استانها بویژه استانهای همجوار برای همکاری و معاضدت و تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده در این فصل سرد سال دعوت می کند.
محمدرضا جواهری تفتی
دبیر اجرایی شورای مرکزی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آذر ۹۷
771 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0