تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور

تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور

تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور ، ثبت نام تمامی آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تا ساعت 20 امروز 19 خرداد 403 برقرار است

کد خبر: 030320002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ خرداد ۰۳ - ۶:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور ، ثبت نام تمامی آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تا ساعت ۲۰ امروز ۱۹ خرداد ۴۰۳ برقرار است

تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور

تعویق در برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به علت تغییر در زمان برگزاری کنکور
برگزاری آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به تعویق افتاد
در حالی قرار بود آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان ۲۱ و ۲۲ تیرماه برگزار گردد که دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از تعویق برگزاری این آزمون‌ها خبر داد.
دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در اطلاعیه‌ای به شرح زیر از تغییر زمان برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان خبر داد؛
مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان که مقرر بود تا ۲۱ و ۲۲ تیرماه امسال برگزار گردد، به علت تغییر در زمان برگزاری آزمون‌های سراسری (کنکور) و تلاقی آن با زمان برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان به ۴ و ۵ مردادماه سال جاری موکول شده است.
ثبت نام تمامی آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تا ساعت ۲۰ امروز ۱۹ خرداد ۴۰۳ برقرار است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
زمان برگزاری آزمون رشته معماری (طراحی) روز جمعه مورخ ۵ مردادماه امسال است و ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
داوطلبان مردود شده در آزمون اسفندماه رشته معماری(طراحی) که درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده‌اند، چنان‌چه بعد از ثبت‌نام در این آزمون‌ و اعمال بازنگری، موفق به اخذ نمره قبولی شوند مبلغ پرداخت شده بابت ثبت‌نام به کیف پول در پروفایل شخصی آنها عودت داده می‌شود.
زمان برگزاری آزمون‌های صلاحیت کارشناسی ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز پنج‌شنبه ۴ مردادماه امسال است. بنابراین ضروری است تا متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ خرداد ۰۳
74 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0