با ساماندهي حوزه انفورماتيك خدمات به مردم افزایش مي يابد

حادثه پلاسکو تلنگری است تا بناهای کهنه و فرسوده خود را بهسازی کنیم

کد خبر: 8859 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۹۵ - ۱۲:۱۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: حادثه پلاسکو تلنگری بود تا ما به فکر احیا و بهسازی و بازسازی بناهای فرسوده به ویژه مراکز تجاری، خدماتی و عمومی شهرمان باشیم.حادثه پلاسکو تلنگری است برای بهسازی بناهای کهنه و فرسوده

حادثه پلاسکو تلنگری است برای بهسازی بناهای کهنه و فرسوده

حادثه پلاسکو تلنگری است برای بهسازی بناهای کهنه و فرسوده

حادثه پلاسکو تلنگری است برای بهسازی بناهای کهنه و فرسوده

جعفر فهیمی با بیان این مطلب گفت: این بسیار ارزشمند است که ما در استان اردبیل ۱۰ هزار مهندس توانمند و عضو نظام مهندسی داشته باشیم که با ایجاد فرصت های اشتغال بتوانند در عمران و آبادانی این استان سهم خود را ایفا کنند.
وی با طرح این سوال که چه تعداد از صاحبان و استفاده کنندگان ساختمان ها از نقشه و کیفیت بنای خود راضی هستند، تصریح کرد: ما باید نیاز و سلیقه و خواسته مردم را به عنوان ذینفعان واقعی در نظر بگیریم و به این فکر باشیم تا بهترین تکریم را در رجوع مردم به نظام مهندسی انجام دهیم.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه باید تجربه، علم و سوال برای یک عالم و فرد فرهیخته در کنار هم باشد، اضافه کرد: قاعده و قواره عالم هستی بر مبنای یک مهندسی دقیق در نظر گرفته شده است.


فهیمی با بیان اینکه حادثه پلاسکو در تهران تلنگری است برای ما تا کیفیت و استانداردساخت و ساز خود را ارتقا دهیم، گفت: ما در معاونت عمرانی و کمیسیون های تخصصی که تشکیل می دهیم تلاش می کنیم تا بتوانیم به این قابلیت در استان اردبیل کمک کنیم تا در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه تلفات و آسیب ها به حداقل برسد.
وی به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره کرد و بیان داشت: پدافند غیرعامل تنها به این معنا نیست که در ساختمان ها راه فراری را تعبیه کنیم بلکه هدف از آن راه استمرار حیات و بقاست.

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۵
867 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0