مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز

حادثه پلاسکو در کمین کرج نظام مهندسی البرز دقت بیشتری کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه حادثه پلاسکو در کمین کلانشهر کرج است گفت: نظام مهندسی در بحث احداث ساختمان های جدید باید با دقت بیشتری وارد عمل شود.

کد خبر: 8522 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ اسفند ۹۵ - ۱۱:۲۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مهدی مهرور در همایش آموزشی «حادثه ساختمان پلاسکو، درسهایی که باید آموخت» که صبح یکشنبه با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه حادثه پلاسکو در کمین کلانشهر کرج است، اظهار کرد: باید هشیاری لازم پیرو این مهم را اتخاذ کنیم.حادثه پلاسکو در کمین کرج نظام مهندسی البرز دقت کند

حادثه پلاسکو در کمین کرج نظام مهندسی البرز دقت کند

حادثه پلاسکو در کمین کرج نظام مهندسی البرز دقت کند

حادثه پلاسکو در کمین کرج نظام مهندسی البرز دقت کند

وی با تاکید بر اینکه باید توان لازم در راستای برخورد با حوادثی نظیر آتش سوزی پلاسکو را بدست آوریم، افزود: آموزش در حیطه مدیریت بحران در سطوح مختلف باید همگانی شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزایش توان علمی و توسعه آموزش های همگانی در جامعه را مثمر ثمر دانست و خاطرنشان کرد: به طور قطع ضعف و کمبودهایی در کلانشهر کرج وجود دارد که بررسی شده است.
وی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار در بخش تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی در حوزه های مختلف از جمله آتشنشانی توسط شورای شهر و شهرداری ها، گفت: برای مقابله با بحران به نگاهی نوین و جدید نیاز داریم.


مهرور با بیان اینکه استاندارد سازی و بروز رسانی تجهیزات و امکانات آتشنشانی ها در استان البرز از جمله کلانشهر کرج باید مد نظر شهرداری ها قرار گیرد، تصریح کرد: ایجاد فرهنگ ایمنی در بین مردم نکته حائز اهمیتی است که توسط دستگاه های مربوطه باید ترویج داده شود.
وی با اعلام اینکه نظام مهندسی در بحث احداث ساختمان های جدید باید با دقت بیشتری وارد عمل شود، افزود: بیمه ساختمان های شهری و روستایی از مهم ترین اولویت هایی است که باید مد نظر اقشار مختلف استان قرار گیرد.
مهرور گفت: ایمن سازی ساختمان های اداری از جمله ساختمان های بلند مرتبه از اهمیت بالایی قرار دارد

منبع: مهر

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اسفند ۹۵
1279 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0