مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز

حادثه پلاسکو در کمین کرج

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بابیان این‌که اتفاق پلاسکو در کمین کلانشهر کرج است ذکر کرد : نظام مهندسی در بحث احداث ساختمان های نو بایستی با دقت بیشتری وارد کار شود .

کد خبر: 8737 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ - ۵:۳۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، مهدی مهرور در همایش آموزشی «حادثه ساختمان پلاسکو , درسهایی که بایستی آموخت» که صبح یک‌شنبه با حضور مدیر اداره پیشگیری و مدیر معضل شهرداری تهران در تالار شهدای دولت برگزار شد , بابیان این‌که واقعه پلاسکو در کمین کلانشهر کرج است , اذعان کرد : می بایست هشیاری اضطراری به دنبال این مهم را اتخاذ کنیم . او با تاکید بر این که می بایست توان حتمی به سمت برخورد با حوادثی مثل آتش سوزی پلاسکو را بدست آوریم , افزود : یادگرفتن در حیطه مدیریت چالش در سطح های گوناگون می بایست عمومی شود .حادثه پلاسکو در کمین کرج

حادثه پلاسکو در کمین کرج

حادثه پلاسکو در کمین کرج

حادثه پلاسکو در کمین کرج

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ارتقا توان علمی و توسعه و گسترش آموزش های همگانی در جامعه را مثمر ثمر دانست و اعلام کرد : به صورت جدا ضعف و کمبودهایی در کلانشهر کرج هست که بررسی شده‌است . او با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار در بخش امکانات , تجهیزات و نیروی انسانی در حوزه های متفاوت اعم از آتشنشانی به وسیله شورای شهر و شهرداری ها , اعلام کرد : برای تقابل با چالش به نگاهی نوین و نو نیاز داریم . مهرور بابیان این که استاندارد سازی و بروز رسانی امکانات و تجهیزات آتشنشانی ها در استان البرز اعم از کلانشهر کرج بایستی مد نظر شهرداری ها قرار گیرد , تصریح کرد : ایجاد فرهنگ و تمدن ایمنی میان مردمان نکته حائز اهمیتی است که به وسیله دستگاه های ذی‌ربط می بایست رواج داده شود .

او با اعلام این‌که نظام مهندسی در بحث احداث ساختمان های نو بایستی با توجه بیشتری وارد عمل شود , افزود : بیمه ساختمان های شهری و روستایی از مهمترین اولویت هایی است که می بایست مد نظر قشرها متفاوت استان قرار گیرد . مهرور خاطرنشان کرد : ایمن سازی ساختمان های اداری اعم از ساختمان های بلند رتبه از اهمیت بالایی جای‌دارد به همین منظور بنا داریم مانور صفری برای بررسی توان این قبیل ساختمان ها برگزار کنیم . مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به این‌که بروزرسانی آموزش ها در تمام دستگاه های اجرایی الزامی است , افزود : آموزش مقوله مهمی در حوزه مدیریت بحران به حساب آورده می شود .

منبع: سپیدار آنلاین

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۵
1123 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0