برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای بازرسی گاز فشار قوی مجید جی افرام

برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای بازرسی گاز فشار قوی

طبق تفاهم نامه ۳ جانبه منعقده میان سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت ملی گاز ایران و وزارت راه و شهرسازی، دوره تربیت مدرس گاز فشار قوی توسط شورای مرکزی برگزار می گردد.

کد خبر: 970807007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۹۷ - ۶:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طبق تفاهم نامه ۳ جانبه منعقده میان سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت ملی گاز ایران و وزارت راه و شهرسازی، دوره تربیت مدرس گاز فشار قوی توسط شورای مرکزی برگزار می گردد.

برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای بازرسی گاز فشار قوی

برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای بازرسی گاز فشار قوی

برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای  بازرسی گاز فشار قوی

مجید جی افرام _ عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی با اعلام این خبر، عنوان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت گاز و وزارت راه و شهرسازی در تفاهم نامه ای که قبلاً منعقد کرده اند، نظارت بر برقراری انشعاب بهای گاز را به بازرسان دارای صلاحیت سازمان محول کرده و در حال حاضر با مذاکرات تازه، این تفاهم نامه به نظارت مهندسان سازمان بر گاز فشار قوی توسعه یافته است.
به گفته جی افرام، برای آغاز این مرحله با گزینش از بین مهندسان مکانیک استانها در حدود چهل و پنج نفر با شرایط ویژه در یک دوره ۲ ماهه تربیت مدرس سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل شورای مرکزی شرکت میکنند و در بازگشت به استان های خود، بازرسان گاز فشار قوی را آموزش خواهند داد.

برنامه ریزی توسعه اشتغال مهندسین مکانیک برای بازرسی گاز فشار قوی

عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی ابراز امیدواری کرد با برگزاری دوره های ذکر شده، از ابتدای سال آینده بازرسی و نظارت بر گاز فشار قوی از جمله شبکه های دوپوندی به سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها واگذار و زمینه اشتغال هر چه بیش تر مهندسان و ایمنی بیش تر شبکه‌های گاز صنعتی و خانگی فراهم شود.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آبان ۹۷
897 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0