پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان جامعه مهندسي رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد:

پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان جامعه مهندسي

گردهمایی تجليل از پيشكسوتان و منتخبان صنعت ساختمان خراسان رضوي شامگاه ۴ شنبه دوازدهم دي ماه امسال با حضور ۷۰۰ نفر از مهندسان، پيشكسوتان و صاحب نظران رشته هاي ساختماني و تاسيساتي در تالار شهيد مطهري مجتمع سپيد مشهد برگزار گردید.

کد خبر: 971015014 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ دی ۹۷ - ۴:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گردهمایی تجليل از پيشكسوتان و منتخبان صنعت ساختمان خراسان رضوي شامگاه ۴ شنبه دوازدهم دي ماه امسال با حضور ۷۰۰ نفر از مهندسان، پيشكسوتان و صاحب نظران رشته هاي ساختماني و تاسيساتي در تالار شهيد مطهري مجتمع سپيد مشهد برگزار گردید.

پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان جامعه مهندسي

پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان جامعه مهندسي

پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان  جامعه مهندسي هستند

در اين گردهمایی، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان بیان داشت؛ پيشكسوتان خانواده بزرگ نظام مهندسي فرهيختگان جامعه ما بشمار مي آيند، وظيفه و تكليف ماست قدر اين بزرگان را بدانيم.
محمد حسين شركاء ادامه داد: تجليل از پيشكسوتان عرصه ساخت و ساز، پيشكسوتاني كه در كمال صداقت و درستكاري مساعي ارزشمند و تلاش ويژه خود را ساليان سال صرف آموختن و انتقال آموخته هايشان کردند و آموزگار شدند در راه خدمت و آينه وظيفه شناسي و پژواك دانائي و تعهد هستند؛ آن چه كه از پيشكسوتان آموختيم درس همت، تلاش و زحمت است و ما براي همه اين عزيزان سلامتي آرزو ميكنيم.
رئيس سازمان استان به فعاليتهاي هشتمين دوره هيات مديره سازمان اشاره كرد و افزود: طي ۲ ماه ساختار شكني را در سازمان به جريان انداختيم و پس از بیست و سه سال روزمرگي، اصلاحاتي را جهت بازدهي بهتر، در جهت كاهش روند بروكراسي اداري، راهبري بمنظور الكترونيكي كردن فرايندهاي سازماني، شناسايي، اصلاح و حذف گردش كار اضافي و موازي كاري در جهت اجرائي کردن مصوبات و كوتاه كردن دست دلالان و واسطه هاي حول سازمان را اجرا کرده ايم.
شرکا گفت: در كشور چهارصد و بیست هزار مهندس در هفت رشته ساختماني فعال هستند، كه خدمات ارزنده آنها ساخت بناها و آثاري است، كه سكونت، زندگي، آسايش و آرامش را براي مردم و جامعه بزرگ ايراني مهيا كرده اند.
وی اظهار داشت: براي شفاف سازي امورات فني و اجرايي براي سی و هفت هزار و پانصد نفر مهندس در سطح استان كارتابل الكترونيكي راه اندازي و از تردد و صرف وقت و هزينه جلوگيري كرديم تا نياز بحضور فيزيكي مهندسين در سازمان نباشد.
ضمناً با استناد به ماده دو و پانزده قانون نظام مهندسي و همچنين ماده هفتاد و سه آئين نامه اجرائي با رويكردي قانوني، نظارت بر حسن ارائه خدمات مهندسي جايگزين نظارت بر ارائه خدمات مهندسي شد. بدين معنا كه به طور مستمر سازمان مي بايست نسبت به پيگيري عملكرد مهندسين متعهد دخيل در پروژه بوده و اصرار بر تأكيد گزارش كار از طرف ايشان باشد.
وی اظهار داشت: با توجه به كاهش بودجه سال آينده، سازمان را با سرمايه علمي و با حداقل بودجه اداره خواهيم كرد.
شرکا در خاتمه اظهاراتش از خدمات بیست ساله گروه صنايع گيتي پسند در توليد تجهيزات تاسيساتي و ساختماني ارائه محصولات با كيفيت و استاندارد قدرداني نمود.
بعد از آن، دلفاني _ مدير بخش تأسيساتي مركز تحقيقات وزارت راه و شهرسازي قانون اول و دوم ترموديناميك و اثرات انرژي داراي كيفيت و لزوم توجه به انرژي تجديد پذير را تشريح كرد.

پيشكسوتان و منتخبان، مرواريد درخشان جامعه مهندسي

به گفته دلفانی، مصرف انرژي در ايران در بخش سوخت خانگي ميانگين سی تا چهل درصد است.
در ادامه گردهمایی، رياضي _ عضو شوراي اسلامي شهر مشهد هم افزود: پيشرفت دانش فني و مهندسي جامعه ما مديون تلاش هاي بي وقفه تلاشگران پيشكسوت جامعه مهندسي است.
ریاضی گفت: همواره پيشكسوتان چراغ راه جوانان بوده و هستند و اين عزيزان همواره حرمت و احترامي در ميان مردم و جامعه دارند.
وعيدي _ بنيانگذار گروه صنايع گيتي پسند به فعاليتهاي كارخانجات صنايع گيتي پسند اشاره كرد و گفت: اين گروه طي بیست سال تلاش و موفقيت انواع تجهيزات گرمايشي و سرمايشي، پكيج، تهويه، ملزومات ساختماني، لوله چند لايه و اتصالات و عايقهاي رطوبتي و چيلر توليد و به بازار صنعت ساختمان عرضه كرده است.
در خاتمه آیین، بيانيه گردهمایی قرائت گردید و از پيشكسوتان و بزرگان صنعت ساختمان: انوشيروان فرشيديان فر، مهدي رئيسي، محمدرضا محسنين، بهروز شوقي مطلق، محمدهادي مهدي نيا، ماشاا… سعيديان، مهدي نقيبي بيدختي، ابراهيم مهدي زاده، محمد تهراني يزدي، عزت ا… فتحي و محمدرضا مظفريان تجليل بعمل آمد.

منبع: سازمان نظام مهندسي ساختمان استان خراسان رضو ی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ دی ۹۷
585 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0