مهندسین خود را ملزم به اجرا و رعایت مقررات ملی ساختمان بدانند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان خبر داد:

طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان گلستان اجرا می‌ شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح پایلوت آموزش مسئولان ایمنی ساختمان در استان، بیان کرد: صد و هفتاد نفر از مهندسین نظام مهندسی شناسایی و آموزش دیدند و از بیمه یارانه‌ ای برخوردار هستند و می‌ خواهیم در سه شهرستان این طرح را اجرا کنیم.

کد خبر: 960801011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ آبان ۹۶ - ۹:۴۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اجرای طرح پایلوت آموزش مسئولان ایمنی ساختمان در استان، بیان کرد: صد و هفتاد نفر از مهندسین نظام مهندسی شناسایی و آموزش دیدند و از بیمه یارانه‌ ای برخوردار هستند و می‌ خواهیم در سه شهرستان این طرح را اجرا کنیم.طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان گلستان

طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان گلستان

طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان گلستان

طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های  ساختمانی در استان گلستان اجرا می‌ شود

سعید مازندرانی در اولین گردهمایی مسئولین ایمنی و کارگاهی ساختمانی استان گلستان گفت: حوادث ناشی از کار یکی از پرهزینه ‌ترین آسیب‌ های کشور بشمار می ‌رود.
مازندرانی ادامه داد: پنجاه و چهار هزار میلیارد تومان هزینه آسیب‌ های در اجرای کار بود که با بودجه عمرانی کشور برابر است.
وی افزود: در راستای افزایش ایمنی کار تفاهم ‌نامه ۵ جانبه در استان گلستان بسته شده و با این تفاهم ‌نامه هماهنگی بین پنج دستگاه بوجود آمده و از اقدامات جزیره ‌ای ایمنی در کار جلوگیری شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: صد و هفتاد نفر از مهندسین ما در نظام مهندسی شناسایی و آموزش دیدند و برای این افراد دوره‌ های تخصصی دیده شده است.

طرح پایلوت آموزش مسئولین ایمنی کارگاه‌های ساختمانی در استان گلستان


مازندرانی تاکید کرد: این افراد از بیمه یارانه ‌ای برخوردار هستند و ما می‌ خواهیم در سه شهرستان این دوره آموزشی مسئولین ایمنی کارگاه ‌های ساختمانی برگزار کنیم.
وی گفت: بالغ بر هشت هزار مهندس ساختمانی در استان گلستان فعالیت می‌ کنند و این طرح بصورت پایلوت است و امید داریم با ارائه آن در کل استان‌ ها عملیاتی گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد کاهش آسیب ‌های کار و رشد و توسعه استان و کاهش حوادث ناشی از کار باشیم.
مازندرانی یاد آور شد: امیدواریم بزودی چنین گردهمایی ای در همه شهرستان ‌های استان گلستان برگزار گردد تا بتوانیم ایمنی را در فعالیت‌ های ساختمانی را در استان گلستان افزایش دهیم.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی برق اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۹۶
830 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0