مجوزدار شدت واحدهای دامداری کوچک روستایی کردستان ریاست سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان

مجوزدار شدت واحدهای دامداری کوچک روستایی کردستان

ریاست سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان بیان کرد: واحدهای دامداری کوچک روستایی استان مجوزدار و کارت شناسایی برای دامداران صادر می‌گردد.

کد خبر: 971213001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ - ۸:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان بیان کرد: واحدهای دامداری کوچک روستایی استان مجوزدار و کارت شناسایی برای دامداران صادر می‌گردد.

مجوزدار شدت واحدهای دامداری کوچک روستایی کردستان

مجوزدار شدت واحدهای دامداری کوچک روستایی کردستان

واحدهای دامداری کوچک روستایی  کردستان مجوزدار می‌ گردند

عابد احمدی در اولین نشست ساماندهی واحدهای دامداری کوچک روستایی که با حضور مسئولان استان و شهرستان در این شهر برگزار گردید، گفت: در راستای هویت‌بخشی به واحدهای کوچک بهره‌برداری، کارت شناسایی برای دامدارهای روستایی و غیرصنعتی صادر و این امر با رویکرد تسهیل در صدور مجوزها انجام خواهد شد.
احمدی ادامه داد: بمنظور ادامه فعالیت‌ های واحد‌های کوچک و غیرصنعتی و در راستای اجرای بخشنامه وزیر جهاد کشاورزی، اقدامات اجرایی صدور کارت شناسایی این واحدها به سازمان نظام مهندسی واگذار گردید.
وی افزود: با به کار گیری توان فنی اعضای سازمان زمینه افزایش کمی و کیفی واحدهای کوچک روستایی را در سطح استان فراهم می ‌کنیم.

مجوزدار شدت واحدهای دامداری کوچک روستایی کردستان

رئیس سازمان نظام مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی استان کردستان تصریح کرد: این خدمات از طریق سامانه پنجره واحد صدور مجوزها انجام می گردد و اقدامات اجرایی بوسیله اعضای سازمان نظام مهندسی در سطح شهرستان ‌ها، دهستان‌ ها و روستاهای استان اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۷
764 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0