نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک ریاست کمیته شهرسازی شورای شهر تهران بیان کرد:

نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک

عضو شورای شهر تهران با عنوان این که امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک، ناراضی اند، عنوان کرد: امروز تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.

کد خبر: 970620002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ شهریور ۹۷ - ۸:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو شورای شهر تهران با عنوان این که امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک، ناراضی اند، عنوان کرد: امروز تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.

نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک

نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک

مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات  الکترونیک هر سه ناراضی هستند

دومین جلسه تخصصی ارزیابی و آسیب شناسی که به بررسی دستاوردهای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در حوزه ارتقا کیفیت ساخت و ساز شهر تهران، میپردازد با تلاش کمیته شهرسازی شورای شهر تهران برگزار گردید.
این  در این نشست، به نقش موثر دفاتر خدمات الکترونیک اشاره و بیان کرد: دفاتر  خدمات الکترونیک در  برونسپاری، مشارکت پذیری مردم، روانسازی چارچوب های بوروکراتیک و عدم سرگردانی مردم در مراکز مدیریت شهری موثر هستند.
رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری در قوانین این حوزه تاکید کرد و پرسید: آیا دفاتر تا به حال موفق شده اند به وظایف خود برای شفافیت و تسهیلگری عمل کنند یا  مانع دیگری بر سیر بوروکراتیک افزوده اند؟
نژادبهرام تصریح کرد: امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر نوسازی،  ناراضی اند و ما با برگزاری این جلسه ها که با همکاری کمیسیون عمران و شهرسازی بنیاد امید ایرانیان، صورت گرفته، تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.

نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک

به گفته وی، دفاتر خدمات نوسازی و دفاتر خدمات الکترونیک، اصلی ترین وظیفه شان،   توسعه مشارکت پذیری_شهروندان است؛ این دفاتر، ظرفیتهای بالایی در  سنجش نیازهای مردم دارند و امروز این پرسش مطرح است که؛ چقدر توانستیم در عرصه نوسازی ارتقا پیدا کنیم؟
نژاد بهرام خاطر نشان ساخت: با کمک و همراهی دفاتر، ضمن نیازسنجی و کار تخصصی میتوانیم ضمن رویارویی با واقعیت مساله بافت فرسوده، راهکارهای آن را شناسایی کرده و بعد از پیگیری برای جذب بودجه، این کار را آغاز کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ شهریور ۹۷
1325 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0