نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک
عضو شورای شهر تهران با عنوان این که امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک، ناراضی اند، عنوان کرد: امروز تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو شورای شهر تهران با عنوان این که امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک، ناراضی اند، عنوان کرد: امروز تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.
مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک هر سه ناراضی هستند
دومین جلسه تخصصی ارزیابی و آسیب شناسی که به بررسی دستاوردهای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در حوزه ارتقا کیفیت ساخت و ساز شهر تهران، میپردازد با تلاش کمیته شهرسازی شورای شهر تهران برگزار گردید.
این در این نشست، به نقش موثر دفاتر خدمات الکترونیک اشاره و بیان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک در برونسپاری، مشارکت پذیری مردم، روانسازی چارچوب های بوروکراتیک و عدم سرگردانی مردم در مراکز مدیریت شهری موثر هستند.
رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری در قوانین این حوزه تاکید کرد و پرسید: آیا دفاتر تا به حال موفق شده اند به وظایف خود برای شفافیت و تسهیلگری عمل کنند یا مانع دیگری بر سیر بوروکراتیک افزوده اند؟
نژادبهرام تصریح کرد: امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر نوسازی، ناراضی اند و ما با برگزاری این جلسه ها که با همکاری کمیسیون عمران و شهرسازی بنیاد امید ایرانیان، صورت گرفته، تلاش داریم راه گفتگو برای حل مشکلات را بازکنیم.
نارضایتی مردم، مدیریت شهری، دفاتر خدمات الکترونیک
به گفته وی، دفاتر خدمات نوسازی و دفاتر خدمات الکترونیک، اصلی ترین وظیفه شان، توسعه مشارکت پذیری_شهروندان است؛ این دفاتر، ظرفیتهای بالایی در سنجش نیازهای مردم دارند و امروز این پرسش مطرح است که؛ چقدر توانستیم در عرصه نوسازی ارتقا پیدا کنیم؟
نژاد بهرام خاطر نشان ساخت: با کمک و همراهی دفاتر، ضمن نیازسنجی و کار تخصصی میتوانیم ضمن رویارویی با واقعیت مساله بافت فرسوده، راهکارهای آن را شناسایی کرده و بعد از پیگیری برای جذب بودجه، این کار را آغاز کنیم.
منبع : خبرگزاری مهر
مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی
آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران