رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی

درمان بیماری ها و کاهش مصرف داروهای شیمیایی با پرورش زالوی طبی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: کارگاه تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی- بهداشتی در ایجاد بستر لازم برای تحقیق درمان بیماریها و کاهش مصرف داروهای شیمیایی کمک می کند

کد خبر: 8025 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ بهمن ۹۵ - ۱۱:۳۱ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظاممهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبیگفت: کارگاه تخصصیتکثیر و پرورش زالوی طبی- بهداشتی در ایجاد بستر لازم برای تحقیق درمان بیماریها و کاهش مصرف داروهای شیمیایی کمک می کند.درمان بیماری و کاهش مصرف داروهای شیمیایی با زالوی طبی

درمان بیماری و کاهش مصرف داروهای شیمیایی با زالوی طبی

درمان بیماری و کاهش مصرف داروهای شیمیایی با زالوی طبی

درمان بیماری و کاهش مصرف داروهای شیمیایی با زالوی طبی

محمدحسین اکبری،  اظهارکرد:سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با همکاری دفترخدمات بازاریابی و فروش فرادید اقدام به برگزاری اولین کارگاه تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی- بهداشتی کرد.
وی افزود: کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی با شرکت ۴۰ نفر در ۲۱ بهمن ماه جاری در محل هتل کوهستان بیرجند برگزار شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارگاه تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی با اهداف شناسایی نیروهای بالقوه و علاقه مند در زمینه تولید، فرآوری و صادرات زالو و توسعه کاربردهای زالو برگزار شده است.


اکبری ادامه داد: همچنین این کارگاه در ایجاد بستر لازم برای تحقیق و فرآورده های جانبی از زالو، هم افزایی، ایجاد کارگروه های علمی، پژوهشی و تولیدی در زمینه زالو، درمان بیماری ها و کاهش مصرف داروهای شیمیایی و اشتغال و کارآفرینی کمک می کند.
وی بیان کرد: شرکت کنندگان در کارگاه تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی با مبانی زالو درمانی، تغذیه و شرایط نگهداری، شناخت زالو و تشخیص گونه طبی و غیرطبی، بیماری ها و روش پیشگیری از آن آشنا می شوند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ادامه داد: فراگیران در این دوره محصولات جانبی زالو و بررسی راهکارهای صادرات را فراگرفته و نحوه راه اندازی کارگاه پرورش و تکثیر زالو و سرمایه گذاری، بازاریابی و فروش آن را آموختند.
اکبری یادآورشد: در پایان این کارگاه تمامی فراگیران، گواهینامه شرکت در کارگاه تخصصی تکثیر و پرورش زالوی طبی- بهداشتی را از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی دریافت کردند.

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ بهمن ۹۵
1347 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0