مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در طراحی و نظارت قربانیان، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در طراحی و نظارت بر ساختمانهای روستایی

با هدف ارتقا کیفیت ساخت و سازهای روستایی و ارتقای امور نظارت و طراحی ساختمان ها، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سطح همکاریهای خود را گسترش میدهند.

کد خبر: 980307014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ - ۶:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،با هدف ارتقا کیفیت ساخت و سازهای روستایی و ارتقای امور نظارت و طراحی ساختمان ها، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سطح همکاریهای خود را گسترش میدهند.

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در طراحی و نظارت

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در طراحی و نظارت

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان یزد در طراحی و نظارت بر ساختمانهای روستایی

ریاست این سازمان در دیدار با ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، چگونگی افزایش کیفیت ساختمانها در روستاها را مورد بحث و بررسی قرار داد .
طبق مذاکرات طرفین مقرر گردید: کمیته ۴ نفره متشکل از استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ارتقا کیفیت ساخت و ساز در روستاها را جدی تر پی‌گیری کند.
قربانیان، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در این نشست، از مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان برای نظارت بر ساختمانهای روستایی استقبال کرد و افزود: طبق تفاهم نامه طرفین، نظام فنی روستایی شکل گرفته و مراحل قانونی کار را در چارچوب تعریف شده دنبال میکند.
سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز با اشاره به اشتراکات طرفین در این زمینه دیدگاه های خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و استفاده بهینه از ظرفیتهای مهندسان بیان داشت و بر همکاری در کنترل مضاعف نقشه ها و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک تاکید کرد.

مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در طراحی و نظارت

در این جلسه، که مدیران و کارشناسان طرفین نیز حاضر بودند مقرر گردید در نخستین فرصت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد با حضور در نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارش مبسوطی در باره فعالیتهای در دست انجام و راه ‌های گسترش همکاریها ارائه کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ خرداد ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0