مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند مدیر کمیسیونهای ماده 100 شهرداری اصفهان بیان کرد:

مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند

مدیر کمیسیونهای ماده 100 شهرداری اصفهان عنوان کرد: اگر ناظر ساختمان بوظیفه خود در قبال نظارت بر ساخت و سازها عمل نکند مالک میتواند با مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان، از مهندس ناظر شکایت کند.

کد خبر: 960827014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۹۶ - ۴:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مدیر کمیسیونهای ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان عنوان کرد: اگر ناظر ساختمان بوظیفه خود در قبال نظارت بر ساخت و سازها عمل نکند مالک میتواند با مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان، از مهندس ناظر شکایت کند.مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند

مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند

مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند

مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند

غلام علی فیض اللهی با بیان این مطلب عنوان کرد: هر ساختمان مهندس ناظر دارد و اگر ناظر بوظیفه خود خوب عمل نکرده باشد، مالک میتواند با مراجعه به سازمان نظام مهندسی ساختمان، از مهندس ناظر ساختمان خود شکایت کند.
فیض اللهی ادامه داد: البته بر اساس تبصره هفت ماده ۱۰۰، شهرداری هم باید گزارشی از تخلف مهندس ناظر به سازمان نظام مهندسی اعلام کند.
وی تصریح کرد: اگر معمار با فردی خصوصی قرارداد بسته و گفته باشد باید بر اساس نقشه ساخت و ساز انجام گردد و شاهد هم داشته باشد، میتواند به دستگاه های قضایی نیز شکایت کرد.

مالکان میتوانند از ناظران بی مسئولیت شکایت کنند


مدیر کمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان در بخش دیگر سخنان خود در مورد تخلفات ساختمانهای خارج از حریم شهر ادامه داد: رسیدگی به تخلفات ساختمانهای خارج از حریم شهر در صلاحیت کمیسیون ماده نود و نه است که تشکیل میشود و البته معمولاً رای بر تخریب صادر میشود.
فیض اللهی خاطر نشان کرد: رسیدگی به این گونه تخلفات در اختیار کمیسیون ماده ۱۰۰ نیست چرا که این کمیسیون صلاحیت رسیدگی به تخلفات داخل حریم و حوزه شهر را دارد.
منبع : ایمنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن، مراجع علمی و فنی معتبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۶
1219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0