سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ ها سبب رضایتمندی مردم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی بیان کرد:

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ ها سبب رضایتمندی مردم می‌ شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با عنوان اینکه سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان ‌ها سبب رضایتمندی مردم می ‌شود، بیان کرد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت ‌های سازمان نظام مهندسی توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم.

کد خبر: 970305006 تاریخ انتشار: شنبه ۵ خرداد ۹۷ - ۱:۰۰ ب.ظ

به گزازرش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با عنوان اینکه سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان ‌ها سبب رضایتمندی مردم می ‌شود، بیان کرد: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت ‌های سازمان نظام مهندسی توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم.

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ ها سبب رضایتمندی مردم

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ ها سبب رضایتمندی مردم

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان ‌ها سبب  رضایتمندی مردم می ‌شود

میزان جلسه تخصصی و ۳ جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمانی، شهرداری بجنورد و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با موضوع یکسان سازی خدمات تفکیک آپارتمان برگزار گردید.
علی اصغر اسدی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در این جلسه با عنوان اینکه همکاری وتعامل موجود در جهت کاهش فرایندها، رفاه اجتماعی و تسهیل در امور مربوطه است، ادامه داد: باید عدالت مورد نظر در قوانین اسلامی در جامعه حاکم باشد.
اسدی با عنوان اینکه تفکیک نقشه آپارتمان ‌ها در گذشته توسط ثبت اسناد واملاک انجام می‌ شد، گفت: با گرداوری سیاست برون سپاری در این اداره، امور مرتبط با این موضوع به متخصصان امر و مجموعه نظام مهندسی ساختمان، واگذار گردید.
وی با اشاره به اینکه باید خدمات ارائه شده را یکسان سازی کنیم، تاکید کرد: در این راستا لازم است یک نگاه و یک فرآیند برای اجرای حقوق شهروندی وجود داشته باشد.
این مقام قضایی خاطر نشان ساخت: همه ما در مقابل مردم تعهد داریم و ان شالله با تعاملات صورت پذیرفته بتوانیم از بروز نارضایتی ‌ها جلوگیری وهم گام با اهداف سازمانی و کسب رضایت مردم قدم برداریم و شاهد کاهش هزینه‌ های اضافی از دوش مردم و حذف اقدامات موازی دستگاه‌ ها باشیم.
اسدی با اشاره به تعاملات صورت گرفته با نظام مهندسی وشهرداری بجنورد اظهار داشت: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‌ های این دو دستگاه توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم.

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ ها سبب رضایتمندی مردم

مدیرکل ثبت اسناد خراسان شمالی یاد آور شد: ماهیت و ذات همکاری تخصصی بین اداره ثبت، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، حفظ و تامین حقوق مردم، کاهش اختلاف، افزایش سرعت و دقت است.
این مقام قضایی با عنوان اینکه این تعامل ‌ها سبب کاهش اختلافات ناشی از تفکیک واحد‌های مسکونی می ‌شود، افزود: جلسه های تخصصی منجر به افزایش کیفیت خدمات و مرتفع شدن شبهات موجود در این حوزه می‌ شود که خروجی نهایی آن کسب رضایتمندی مردم است.

منبع : میزان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ خرداد ۹۷
889 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0