برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان صورت پذیرفت:

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار شد

کد خبر: 970815010 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۵ آبان ۹۷ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیین تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران برگزار گردید.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار شد

عبدالله بهادری_ مدیرکل راه و شهرسازی استان:

و ریاست دستگاه نظارت بر انتخابات هشتمین دوره هیات اجرایی نظام مهندسی ساختمان استان ضمن تبریک به منتخبین گفت: در راستای برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، تلاش‌ ها و هماهنگی‌های خوبی صورت گرفت و این انتخابات در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت بدون کم ترین مشکلی به نحو احسن برگزار گردید.

وی:

با اشاره به این که سازمان نظام مهندسی ساختمان بازوی فنی استان است، ادامه داد: باید بستری ایجاد گردد تا جامعه بتواند از این نخبگان و فرهیختگان در جهت توسعه، عمران و آبادانی بهره گیرد.

بهادری:

ضمن توصیه به منتخبین هشتمین دوره جهت تلاش برای پویایی و بالندگی نظام مهندسی از همه بخشها و دست اندرکاران خواست تا از جزیره ای کار کردن بپرهیزند و در راستای بهبود جایگاه سازمان نظام مهندسی در استان و رونق ساخت و ساز و تحکیم مبانی قانون گرایی سعی مضاعف کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:

ضمن تشکر از جامعه مهندسین برای مشارکت در انتخابات، عدم برآورده شدن نیازهای اعضای نظام مهندسی توسط هیات مدیره، رها کردن مسائل اساسی و بنیادی، عدم انعطاف پذیری را از جمله مهم ترین مسائل کاهش مشارکت اعضای نظام عنوان کرد.

بهادری:

در بخش دیگری از اظهارات خود اعضای هیات مدیره را به وحدت رویه توصیه و تصریح کرد:

قطعا ارتقاء سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسان عضو این سازمان مرهون تلاش مستمر و سازنده هیات مدیره است و همه ما سعی خواهیم کرد استقلال و بالندگی سازمان در جامعه تامین شود،
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:

اظهار امیدواری کرد که با همدلی، همراهی و هم افزایی مشکلات پیش رو مرتفع و فصل جدیدی برای سعی و کوشش گشوده شود.

برگزاری مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:

با عنوان این که سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست در راستای افزایش رضایت مندی شهروندان تلاش بیش تری صورت دهد، افزود: امید است اعضای هیات مدیره دوره هشتم در مورد کارکرد و عملکرد این سازمان آسیب شناسی جدی داشته باشند تا با رفع موانع و مشکلات، خدمات مطلوب تری به شهروندان ارائه دهند.
نبیان _ معاون عمرانی استانداری مازندران:

نیز در این آیین نیز در اظهاراتی، سازمان نظام مهندسی ساختمان را نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاه های فنی و تخصصی در استان دانست و ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان در حقیقت جزئی از حاکمیت است و این سازمان مجموعه ای از افراد نخبه و فرهیخته را در خود جای داده است که از این ظرفیت و توانمندیها در بخش های مختلف استان می بایست بهره برد.

نبیان:

با عنوان این که تعهدات فردی در مجموعه نظام مهندسی نیز امری مهم و لازم است، گفت: کلیه ی اعضای این سازمان می بایست در راستای وظایف قانونی خود به نحو احسن عمل کرده و در زمینه حفظ سرمایه ها و منافع ملی تلاش داشته باشند.

وی با توجه به با اهمیت دانستن نقش نظام مهندسی ساختمان یادآور شد:

ما نقش سازمان نظام مهندسی را بسیار با اهمیت میدانیم و از نظرات فنی و تخصصی این سازمان در کارگروه زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و دیگر کمیسیونهای فنی استفاده می‌ کنیم.
منبع : تیتر امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۷
779 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0