برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان برگزاری نشست

برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان

نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان با شرکت و ارائه گزارش سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان برگزار گردید.

کد خبر: 971102014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ - ۴:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان،نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان با شرکت و ارائه گزارش سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان برگزار گردید.

برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان

برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان

برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان

نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان روز ۲شنبه مورخ یکم بهمن ماه نود و هفت به رياست معاون هماهنگي امورعمراني استانداري در استانداري گيلان برگزار گردید.
در آغاز نشست، اوسط اکبري مقدم ضمن اشاره به کنترل و نظارت ضوابط مرتبط با مناسب سازي اماکن مسکوني در هنگام صدور پروانه ساختماني و پايان کار توسط شهرداريها، اظهار کرد: شهرداري ‌ها اقدامات خوبي در زمينه مناسب‌سازي پياده‌روسازي‌ هاي جديد انجام داده‌اند.
اکبری مقدم عنوان داشت: با توجه به اين که هر ساله بودجه‌اي براي ادارات مختلف جهت تعميرات در نظر گرفته مي شود مي ‌توان مناسب‌سازي فضاي ادارات را انجام داد تا جانبازاني که براي نظام خدمت کرده اند و عزيزاني که دچار مشکلات جسماني هستند با چالش کم تري روبرو گردند.
وی خاطر نشان ساخت: بايد کارگروه متشکل از نمايندگان دفتر فني، نظام مهندسي، بهزيستي و ادارات مرتبط جهت بازديد مستمر از فضاي ادارات در يک بازه زماني معين تشکيل گردد.
در ادامه مهرداد کاظمي آسيابر، نايب رئيس اول سازمان با اشاره به اين که کشور و بويژه استان گيلان با توجه به شرايط سني جمعيت نيازمند توجه بيش تر به مناسب سازي فضاهاي معماري و شهري براي سالمندان هستند، یاد آور شد: سازمان نظام مهندسي ساختمان در مرحله طراحي و کنترل نقشه، تمامی ضوابط و مقررات ملي مربوط به ساختمان هايي که با بودجه غيردولتي احداث ميشوند را بررسي مي کند.

برگزاری نشست ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان گیلان

وی با عنوان اين که نقشه هاي ساختمان هاي با بودجه عمومي و دولتي به سازمان استان ارائه نمی گردد پيشنهاد داد طرح و نقشه اين ساختمان ها بمنظور کنترل طراحي به سازمان استان ارسال گردد و سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان آمادگي خود را جهت کنترل طراحي آن ها اعلام مي کند.
لارم به ذکر است: سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان بعنوان يکي از اعضاي تخصصي ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب سازي استان در جلسه فوق به ارائه ارزيابي خود از ترمينال هاي شهرهاي رشت، انزلي و لاهيجان پرداخت.

منبع: سازمان نظام مهندسي ساختمان استان گيلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۷
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0