برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه شهرستان اصفهان ریاست هیئت اجرایی انتخابات نظام مهندسی ساختمان اصفهان بیان کرد:

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه شهرستان اصفهان

ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان عنوان کرد: این دوره از انتخابات در نه شهرستان اصفهان همزمان به اجرا در می‌آید.

کد خبر: 970707016 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۹۷ - ۶:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی   کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان، ریاست هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان عنوان کرد: این دوره از انتخابات در نه شهرستان اصفهان همزمان به اجرا در می‌آید.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه شهرستان اصفهان

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه شهرستان اصفهان

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه  شهرستان اصفهان

عبدالرسول جان‌نثاری در جلسه خبری با اصحاب رسانه، تصریح کرد: در استان اصفهان در نه شعبه از جمله شهرستانهای اصفهان، بهارستان، شاهین شهر، نجف آباد، خمینی شهر، داران، گلپایگان، شهرضا و کاشان انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان بطور همزمان برگزار خواهد شد.
جان نثاری با عنوان این که انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان اصفهان در روز پنج شنبه شروع میشود،‌ گفت: ثبت نام کاندیداها از امروز آغاز می گردد.
وی ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و چهارصد و سی و نه نفر در سطح کشور برای این دور از انتخابات ثبت نام کردند که در استان اصفهان هفتاد و سه نفر برای این دوره از انتخابات ثبت نام کردند که از این تعداد شصت و دو نفر حائز شرایط در انتخاباب بودند.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی در نه شهرستان اصفهان

رئیس هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با عنوان این که در این دوره از انتخابات افرادی که به نوعی با ساخت و ساز از جمله آب، برق، گاز، یا شهرداری مرتبط هستند، نمی ‌توانند در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی حضور داشته باشند، خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان سی و یک هزار عضو دارد که شامل رشته های معماری با ۵ هزار عضو، عمران با سیزده هزار عضو، برق ۷ هزار عضو، مکانیک ۵ هزار عضو، شهرسازی با پانصد عضو، نقشه برداری دویست و سی عضو و ترافیک با سی و یک عضو است.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۷
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0