دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز مهندس

گزارش برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

 گردهمایی بزرگداشت روز مهندس همزمان با پنجم اسفند ماه زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

کد خبر: 961206039 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ اسفند ۹۶ - ۶:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، گردهمایی بزرگداشت روز مهندس همزمان با پنجم اسفند ماه زاد روز خواجه نصیرالدین طوسی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان

گزارش برگزاری گردهمایی بزرگداشت  روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

در این گردهمایی که به پاس تجلیل از مقام مهندس و بزرگداشت مقام شامخ هزار و چهارصد شهید مهندس درتالار پتروشیمی تبریز برگزار گردید، از خانواده دو تن از مهندسان شهید، ایثارگر و هم چنین دو تن از پیشکسوتان سازمان استان تجلیل به عمل آمد.
در آغاز این آئین که تعدادی از مسئولان استانی از جمله حجة الاسلام مظفری مدیرکل دادگستری استان، پورمهدی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجانشرقی، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی، ایرج شهین باهر شهردار کلان شهر تبریز، کی نژاد ریاست دانشگاه هنر اسلامی و عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی هم چنین تعدادی از اعضای شورای اسلامی تبریز و تنی چند از عضوهای هیات مدیره سازمان و مدیران و اعضای سازمان حاضر بودند، علی طوماری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مهندس از تلاشها و مجاهدتهای خانوادهها عزیزان شهید آنها قدردانی کرد.
در ادامه این گردهمایی، پزشکیان نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس مجلس هم در باب مهندس و ارزش و جایگاه تحصیلات عالی و جایگاه مهندسی سخنرانی کرد. پورمهدی معاون هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجانشرقی دیگر سخنران این آئین بود.

برگزاری گردهمایی بزرگداشت روز مهندس توسط سازمان

سخنرانان دیگر این آئین به ترتیب ایرج شهین باهر و توحید اخلاقی بودند که آنها هم ضمن تبریک فرارسیدن روز مهندس در باب مسائل و مشکلات جامعه ی مهندسی استان و کشور هم چنین اهمیت و جایگاه سازمان نظام مهندسی بسخنرانی پرداختند.
بخش دیگر این برنامه به تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم مهندس وحید فرهنگی والا و شهید راه خدمت مهندس بهرام اتحاد هم چنین تجلیل از پیشکسوتان سازمان نظام مهندسی استان اختصاص یافت که در این بخش با حضور ریاست و تنی چند از مقامات استانی با اهدای لوح تقدیر از آنها قدردانی بعمل آمد.
از دیگر بخشهای این گردهمایی بزرگ استانی، میتوان به برگزاری مراسم موسیقی با اجرای گروه «باریش» و با اجرای مسعود امیر سپهری اشاره کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۶
954 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0