برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انس با قرآن

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

محفل انس با قرآن در بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و خانواده های ایشان برگزار گردید.

کد خبر: 970322007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ خرداد ۹۷ - ۵:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشوربه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، محفل انس با قرآن در بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و خانواده های ایشان برگزار گردید.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

 

در این آئین که در محل سالن اجتماعات سازمان و با همکاری کمیسیون فرهنگ و هنر برگزار شد شماری از اساتید قرآن، نوآموزان، و قرآن دوستان به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداختند.
بهتویی – ریاست کمیسیون فرهنگ و هنر ضمن ذکر سابقه برگزاری ده ساله این برنامه در نظام مهندسی، به استقبال جامعه مهندسین و خانواده هایشان از این برنامه اشاره کرد و افزود : برگزاری این آیئن، برکات زیادی برای ما داشته و از هیأت مدیره کنونی و ادوار مختلف سازمان تشکر میکنیم که همواره مشوق ما در برگزاری این چنین اجتماعاتی بوده اند.
جلوخانی – ریاست سازمان در ادامه برنامه ضمن سخنرانی یکی از اهداف هیأت مدیره سازمان را توجه به همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی مربوط به زندگی حال حاضر دانست و تصریح کرد : موجب افتخار ماست که بعنوان یک مسلمان تمسک به قرآن را در همه امور زندگی خود وارد کنیم و برای پیشرفت های مادی و معنوی خود دست نیاز به بارگاه پر نور کلام وحی متصل کنیم و بعنوان نماینده قشر عظیم مهندسان استان قزوین وظیفه داریم به هر میزان که می توانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه نشر دهیم و همین طور که امروز نونهالان و بزرگسالان حاضر در آئین، به تلاوت آیات نور پرداختند با فرهنگ سازی مناسب بتوانیم تلاوت و مهم تر از آن عمل به قرآن را در جامعه بیش تر کنیم.
در ادامه برنامه گروه تواشیح عترت النبی به اجرای برنامه پرداختند که مورد توجه حاضران و اساتید رشته قرآن قرار گرفت.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

در این برنامه، آیت الله تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری طی اظهاراتی ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی برای برگزاری این مراسم نورانی بیان دشات: تلاوت قرآن و حفظ آیات نورانی آن باید مقدمه ای باشد برای عمل به دستورات کلام وحی، که اگر این چنین بود و مسئولین و مردم شیوه های قرآنی را در سبک زندگی خود وارد کنند، نه تنها بسیاری از مشکلات اجتماعی و فردی حل خواهد شد، بلکه فرصت برای رشد و تعالی استعدادهای انسانی فراهم می گردد.
قسمت نهایی این آیئن، تجلیل از حافظان، قاریان و اساتید قرآن کریم بود که با اهدا لوح تقدیر از فعالان در رشته های قرآنی قدردانی بعمل آمد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(طراحي)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۷
901 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0